wauw dank jullie wel voor de reacties! ik vind het fijn om dit te lezen.
@marianne: ik loop ook erg te malen, en mn gevoel maakt steeds een ommetje met me…wel…niet wel…niet…wrom wel? wrom niet? ben idd ook al eens met pil gestopt…de angst kwam boven, en zit nu weer aan de pil.
als ik een zwangere zie…word ik happy, dat wilik ook weer! als ik een baby hoor huilen, krimp ik ineen.
ik heb een pittige bevalling gehad…maar dat mag mn reden niet zijn hoor! ik heb een postnatale depressie gehad,en mn dochter heeft het 1e jaar ook nog eens Gigantisch veel gehuild. gekmakend voelde dat op dat moment…door de pd natuurlijk…
ik ben niet bang voor een pd, want ik herken het nu en zal dus ook eerder an de bel trekken.
vragen als kan ik het wel aan, strax huilt de 2e ook zoveel…word mn dochtertje er van wakker, de drukte…ja je kan het zo gek niet bedenken of ik ga er over malen.
de omgeving maakt het me ook niet makkelijk, want jaha mn meiske is al 2 jaar geworden…word het niet eens tijd voor een 2e? is vaak de vraag.
ik wil graag een evenwichtige beslissing nemen, en daardoor vind ik het erg fijn dat jullie je ervaring en mening met mij willen delen. en kennen jullie deze ‘twijfel’?
groetjes andrea