Waarom wel, of juist niet BV?

Ik ben benieuwd waarom moeders juist wel of juist niet voor BV hebben gekozen…

Daar ging het toch in dit topic ook al over?

http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=10775

Groetekes, Sje

ja ommenabij maar ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de redenen buiten de redenen die in dat topic genoemd waren, snap je

Bij mij is de reden vrij simpel (buiten alle andere goede dingen zoals het gezonde eraan enzo)

Ik ben zo een vergeetachtig moedertje, ik zou altijd vergeten de flessen mee te nemen… BV heb je altijd bij je!!

(Moeder van Marten (4), Richtje (2) en Bauke (2,5 mnd))

Memmie van Marten en Richtje…

nou inderdaad buiten alle andere voordelen vindt ik BV ook gewoon super simpel, ik heb bijv. totaal geen schaamte als ik in het openbaar moet voeden dus stel ik zit in een restaurant hoef ik geen water op te laten warmen o.i.d nee gewoon direct kind aan de borst, e.v.t tijdens het eten kan ik mijn man vragen of ie mijn vlees of vis even snijdt en ik kan gewoon door eten.

vindt het zo knap dat mensen bv geven!!
Ik had zelf ook voor bv gekozen, heb dit ook 5 weken gedaan.
Maar ik had er zo’n moeite mee om in het openbaar te voeden!~Ik kon er niet tegen om bekijkt te worden.
Ik voelde me dan niet op mijn gemak. Knap dat jullie dat niet hebben.
Maar na 5 weken ging het niet meer met bv. helaas en moest toen over op de fles en heb er gelukkig ook geen spijt van gehad.

Ik vraag liever in een restaurant om water warm te maken hahaha
ieder zijn keuze he.

groetjes gytha

Nou ik let er wel eens op of er daadwerkelijk weleens iemand kijkt maar 't valt me juist op dat mannen 't liefst met handen voor hun ogen langslopen hahaha maar misschien komt dat ook wel door mijn pittige uitstraling hihihi…(durven ze niet te kijken in angst voor dat ik er wat van zeg, wat ik ook gerust doe hoor, zoiets van " met een verrekijker kan je t nog beter zien hoor " hihi)

Hoi,

ik heb nooit over nagedacht om flessenvoeding te geven. Ik heb al gelijk aangegeven dat ik bv wilde geven. Het is het meest natuurlijke je krijgt een speciale band met je kind. Plus natuurlijk goedkoop en je hebt het altijd bij je. wel hebben we na drie weken besloten te gaan kolven voor 1 voeding zodat mijn man voornamelijk de laastste avondvoeding kon geven en ik weer s’nachts redelijk fris kon voeden. en hij ook een band met haar kreeg met voeden.

groetjes

lon106

Grappig dat er twee topics tegelijkertijd over bv gaan!

Bv is en blijft het beste wat je je kleine kan geven en ze hebben zo de beste start!

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.