Waarom op ikkeben?

Ik ben hier aangeland via een link die me gegeven werd op msn en er werd gezegd: “moet je hier eens kijken…” Was weer eens tijdens een vurige discussie over het één of ander stuk nonsens hahaha.
Toen aangemeld omdat ik ook topics zag die mijn aandacht trokken.

Ik reageer bij lange na niet op alle topics, omdat ik niet meen iets toe te kunnen voegen, maar lees wel heel veel.

Hiervoor zat ik al flink ingebakken op een ander forum (nog steeds).
Heb ook wel eens een ander forum gevonden… dat was zó onoverzichtelijk (iets van 50+ onderwerpen waar je topics kon plaatsen), daar ben ik hard gillend weggerend, bij wijze van .

Dus dat vind ik ook voordelig van ikkeben; 't is lekker overzichtelijk.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Ik typte bij google (haha) in spugen en problemen met nek baby. toen kwam ik hier terecht
Ik kwam net als Michele hier vanwege rico’s spugen en dat hij niet met zijn nekje kon draaien.
De eerste reacties kwamen van Mriek en Michele,
Dankzij Michele kon Rico hieraan geholpen worden, want wat bleek. : Morgan had het kiss syndroom…zou dat niet ook bij Rico het geval kunnen zijn??
en door haar advies ben ik een afspraak gaan maken bij de manueel therapeut.
Zonder Michele was ik er waarschijnlijk zelf nooit opgekomen want het cb stootte het af met : normaal gedrag.
Michele wat moest ik toch zonder jou!
En zonder de andere mama’s natuurlijk mbt de rest van de “probleempjes” waar we zo nu en dan tegen aan liepen (lopen)

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ha ha ha dank je Inge, maar dan was er vast een andere oplettende mamma die je doorverwezen had

Groetjes,

Michèle

Ik was er heel snel van dag 1

Kim kende ik al via een ander site/forum, en wilde het anders
Ik ook dus samen met nog een paar zijn we denk ik als is het zo mag zeggen de grondleggers.

Gr Tries

quote:
Ha ha ha dank je Inge, maar dan was er vast een andere oplettende mamma die je doorverwezen had

Groetjes,

Michèle

Nou nou, niet zo bescheiden he Michele
mag best gezegt worden haha

quote:
Ik was er heel snel van dag 1

Kim kende ik al via een ander site/forum, en wilde het anders
Ik ook dus samen met nog een paar zijn we denk ik als is het zo mag zeggen de grondleggers.

Gr Tries

Hahaha jij hebt geen Google nodig want die huppelt al lekker door je huissie.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 12 Oct 2009 18:52:03

En hoe!!! hihhi

Moest heel snel over op ander voer want het word google met een G

Hihi groeit beetje TE hard

@ Inge Omdat jij het zegt.

Groetjes,

Michèle

ik kwam hier 6 jaar geleden kijken .had een tip van de buuf .
en ben blijven plakken ,en heb er ook lieve mensen leren kennen .

groetjes marielle mama van tanja

Het blijft afgezaagd, maar ook ik ben via Goolge op ikkeben gekomen. Weet niet eens meer wat ik wilde weten, maar toen kwam ik op ikkeben terecht. Ben zelf helemaal niet van forums etc. Had ook nooit verwacht dat ik lid zou worden van een forum haha. Tim was iets van 5 maanden toen ik hier terecht kwam. Ik merkte al snel hoe gezellig het hier was. Na een maandje te hebben meegelezen heb ik me hier aangemeld. Ook al heb ik niet zo veel vragen meer, ikkeben blijft verslavend en gewoon heel gezellig.

Zo was ik dit weekend een weekendje weg naar Weert. Toen kwamen we dus over Eindhoven en toen moest ik meteen aan Rainbow en Eva tegen. Iets verderop kwamen de borden van Helmond en toen moest ik aan Inge en Rico denken. Haha ging gewoon automatisch, dus zonder computer denk ik nog steeds aan ikkeben

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Ook hier “leven het google”.

Gr patries
Mama van Luna (26-2-2005) en Mees
(24-4-2009).

Bij deze meld ik mij ook aan bij de Google-club! Ik weet niet meer de vraag waarom ik had gegoogled, maar kwam op ikkeben terecht.

Zoals jullie zelf wel weten, is ikkeben zo verslavend dat je elke dag MOET kijken! Je hoeft niet elke dag op een topic te reageren, maar de praktijk is anders. Je wilt gewoon andere moeders helpen! Als het wiel al is uitgevonden, hoef je het echt niet opnieuw te bedenken!

Omdat het mij zo verschrikkelijk goed heeft geholpen, raad ik het iedereen aan die net moeder is geworden. En iedereen die het wil weten.

Daarom, IKKEBEN!

@Michele: haha goedzo meid!

@ Sandra: had even gebeld had je wel een kop koffie of wat fris gekregen

Wat een leuk topic! Ik heb volgens mij ook gegoogeld, omdat Eva veel huilde vanwege haar Kiss. Ik heb geen idee met welke vraag ik binnen ben gekomen, dat lijkt al zo lang geleden weer! Eerst postte ik af en toe, maar al gauw werd ik verslaafd en nu zit ik hier ook al een jaartje zoiets denk ik. Ik vind het vooral leuk om te kletsen over Eva en om tips te krijgen en tips te geven. Ik was best onzeker in het begin, ook vanwege de huil-Eva en ik vond hier toch reacties en steun. Dat heeft goed geholpen. En als ik nu iets wil weten, post ik het lekker hier en dan komen er altijd reacties, ook van ‘bekende mama’s’. Mijn vriend weet bv wie Morgan, Dylano, Rico en MiniBoy zijn en dat ik klets met Mriek, Sje, Liske en nog een hoop anderen. Ik noem Morgan en Nora het meest als voorbeeld, omdat zij ongeveer even oud zijn als Eva en omdat het meisjes zijn, dus daar kan ik goed mee ‘vergelijken’. Maar de anderen kent hij dus ook van horen zeggen! Hij vindt het ook prima dat ik hier best veel zit (ik typ vooral thuis), beter dan toen ik veel te veel kocht via Marktplaats! Ik hoop hier ook nog lang te kletsen en hopelijk ook nog een keer over ons andere zoontje/dochtertje!

Groetjes Rainbow, trotse mama

quote:
Zo was ik dit weekend een weekendje weg naar Weert. Toen kwamen we dus over Eindhoven en toen moest ik meteen aan Rainbow en Eva tegen. Iets verderop kwamen de borden van Helmond en toen moest ik aan Inge en Rico denken. Haha ging gewoon automatisch, dus zonder computer denk ik nog steeds aan ikkeben

Grappig is dat he Sandra? Dat je toch aan elkaar denkt! Ik heb dat ook hoor, zo denk ik weer vaak aan jou en MiniBoy bv omdat wij graag zwanger willen worden! En wij zijn natuurlijk allemaal van dezelfde ‘lichting’, rond dezelfde tijd binnengekomen, dus dat schept een band!

Bij mij moet pappa ook soms verplicht foto’s kijken op Hyves

Groetjes,

Michèle

Dank je Inge. Als ik weer in de buurt ben laat ik het weten

Ja, leuk is dat he Rainbow. Zo denken we toch aan elkaar, zonder dat we elkaar kennen haha blijft apart.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Hier nog eentje via google, was behoorlijk onzeker over het hoe en wat met Danique… Ze had een moeilijke start gehad en na diverse telefoontjes naar de (niet bevredigende) kruidvat/etos/cb hulplijnen ben ik gaan goochelen… Daar stond ikkeben, en ik geloof dat 1 van mijn eerste vragen over Danique haar krampjes ging.

Ik vind het echt super dat er een forum als dit is, vooral als je nog maar net een kindje hebt. Al je vragen kan je er stellen en er is altijd wel iemand die een passend antwoord hebt. Al is het alleen maar ter bevestiging van wat je eigenlijk zelf allang wist…

@Rainbow: haha ja ik zeg ook altijd: Rainbow en Eva (jou naam dan ipv rainbow) en Wildrie en Bo
en Michele en Morgan, en Michelle en Dylano en zo blijf ik aan de gang haha.
Ook vertel ik veel over Mriek omdat ik het zo knap vind wat ze doet mbt haar werk, en met Erik.
Sje geeft me altijd super adviezen en zij is dan ook wel mijn persoonlijke cb, dus mail haar wel is van: sje heb hulp nodig haha
Af en toe zucht Rijco wel is omdat ik niet over jullie uitgepraat raak haha, heeft ie zoiets van: ja inge nou weet ik het wel moet je nagaan hoevaak ik het over jullie heb en als ik adviezen heb gekregen: zij adviseerde me dit of dat.
hij vind het wel grappig dat we zo dik zijn met elkaar allemaal terwijl het toch een forum is, en veel forums merk je ook, dat ze niet heel erg betrokken zijn.
geeft ook niks, maar dit voelt echt goed hier, jullie horen ook echt wel een beetje bij mijn leven.
Wildrie en ik bellen elkaar bijvoorbeeld, en msnen veel, ze had zelfs een cadeau voor Rico opgestuurd voor zijn verjaardag.
Tegen haar vertel ik ook gek genoeg alles, terwijl we elkaar nog nooit gezien hebben.
gek is zoiets he, hoe dingen kunnen lopen

Hahahaha Inge, wij zijn toch bezig met een ander huis? Toen dachten we dat Brandevoort misschien iets voor ons was, dus wij daar kijken. Het was zeker mooi, maar ik heb verder niks met Helmond. Zeg ik: ‘Ja, maar Helmond, daar ken ik alleen Inge en Rico!’ Die is goed he!

Ik kijk hier meerdere keren per dag en, op een enkele keer na dan (bij een beetje discussies), vind ik het hier altijd oergezellig. Op vakantie mis ik het dan ook hoor, dan zeg ik: ‘Hebben we hier internet, want ik moet Ikkebennen!’ En ook superleuk dat iedereen elkaar feliciteert op verjaardagen enzo en dat iedereen echt meeleeft!

Trouwens…ik zag bij Saro op de lijst nog niet zo heel veel mama’s staan voor de Ikkeben-dag? Ik miste er wel nog een paar hoor!