Waarom altijd vervelend na oppasdag oma?

Hallo allen,↲ik vraag me even iets af. Als onze zoon van anderhalf een dag bij oma is geweest, is hij die avond en de dag, soms dagen erna, heel erg vervelend. Denk aan overal aanzitten wat niet mag, slaan, gillen, zeuren, slecht kunnen vermaken. Slecht eten drinken en slapen. Hebben jullie kinderen dit ook en zo ja hoe komt dit en wat is er aan te doen? Ik word er namelijk helemaal doodmoe van. Straks ga ik drie dagen werken met steeds één dag ertussen. Heb echt geen zin dat die ‘vrije’ dagen straks dagen met één en al strijd gaan worden want mijn lontje wordt ook steeds korter op deze manier.

If it’s happening now, we’re going to deal with it now!

Hoi Proudmama,

Onze zoon heeft dat ook gehad, als hij een dagje ergens anders was geweest was hij heel lief en eenmaal thuis was het hok te klein…
Misschien heeft hij na een dagje opa&oma zijn papa en mama erg gemist en vraagt hij jullie aandacht maar dan op een negatieve manier, omdat hij weet dat jullie daarop reageren? Het is maar gissen ieder kindje is en reageerd anders…
Misschien is het voor jouw zoontje juist fijn dat je strax om de dag gaat werken,
heeft hij toch een soort van regelmaat??

Ik hoop dat het snel beter gaat, want ik kan me voorstellen dat dit een hoop energie van je vergt, ben je kapot na een dag werken krijg je thuis nog een strijd…
Succes!

Liefs,
Chirley

Dit is per ongeluk een dubbele topic. Hier gaat hij verder
http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=24928

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!