Waarneer uit de box


#1

hallo

wij hebben een dochter van bijna 1,5 jaar ze kan nu bijna goed los lopen ! maar mijn vraag is wanneer kun je het best de box uit huis halen want ze wil er haast niet meer in, en als ze in de box zit dat gaat ze heel hard schreeuwen hebben jullie adviezen ? want eigenlijk wil ik wel de box uit huis hebben maar het is ook wel weer makkelijk, en savonds is ze veel wakker hebben jullie daar ook tips voor ze heeft al een lampje op de kamer aan en later naar bed helpt niet!

groetjes sabrina


#2

hoi ik had kjeld en myrthe met 1 jaar uit de box ze vonden het allebei niet meer leuk in de box en ik was de box ook wel zat. het is ook wel eens lastig  als de box weg is maar daar ben je zo aan gewend.

 

gr natasja

 


#3

het is lastig om de box weg te halen omdat toen ik de box bij mijn dochter weghaalde ze er juist weer in wilde,
Een jaar later kreeg ik een zoontje en ik had er dus spijt van dat ik de box had verkocht.
ik had m beter op zolder kunnen zetten, en dat is mijn tip ook
ik heb m trouwens weggedaan toen mijn dochter 1 1/2 was

groetjes linneke

 


#4

mijn dochterje jelina is nu 19 maanden ik wil het liefst ook de box weghalen maar ze zit nu in een periode van zin doordrijfen `hard schreeuwen knijpen bijten noem maar op maar ik moet wel zeggen dat de box men enige redmiddel is zodra ze begint zet ik haar erin ze wilt het niet begint inderdaad nog harder te schreeuwen en te huilen maar op een geven moment houd ze op en geeft zich over zolang die periode ook mag duren laat ik de box staan!!

 

groetjes miranda


#5

hallo ik ben Nadine en onze zoon is nu 16 maanden hij loopt al sinds een week voordat hij 1 werd maar de box hebben we er pas vorige maand uit gedaan hij zat er nooit in en gebruikte hem alleen maar voor de speelgoed in op te ruimen. hij speelde altijd op het kleed enzo… en voor het slapen s’avonds probeer haar aan een soort ritueeltje te wennen bij ons hielp dat. om half 7 naar boven in bad lekker spelen dan lekker pyjama aan doen naar beneden fles maken en dan iedereen kus geven en naar boven in bed leggen de fles geven dan wordt ie al wat slaperig en dan bij hem blijven tot hij lekker slaapt werkt perfect om 7 uur ligt hij helemaal in slaap. ik hoop dat je  er wat aan hebt groetjes Nadine.