Waar zit jullie baby in?

Ik heb een meningsverschil met mijn vriend. Eva kan goed in de kinderstoel zitten, maar de wipstoel gaat wat minder. Ze wil teveel voorover zitten en ik ben bang dat ze dan omvalt. Ik wil voor haar een ander soort ‘relaxstoel’, waar ze bv in kan om TV te kijken of gewoon om in te ‘chillen’. Ik zag een Doomoo Seat en een paar stoeltjes van Fisher Price, maar die vind mijn vriend allemaal lelijk. De doomoo is te grof, Fisher Price oogt goedkoop…Irritant! Terwijl Eva dol was op haar schommelstoel van FP toen! Die is alleen tot 9 maanden…Mijn vriend wil een fauteuiltje, maar daar kan ze totaal niet in natuurlijk, dan hangt ze helemaal slap. Ik irriteer me omdat hij me niet gewoon laat kopen wat ik wil! Ik zoek dus een ‘chill-stoel’ buiten de kinderstoel…Iemand tips? Waar zitten jullie kindjes in?

Groetjes Rainbow, trotse mama

oooooooooohhhhhhhhhhh snap je vriend helemaal… vindt het zo schattig / leuk / lief zo’n fateuiltje… maar helaas lukt dat echt nog niet met die kleine…

Wij hebben de doomoo… maar daar zit hij niet in… hij zit gewoon lekker op de grond of in zijn wipper of in de kinderstoel (meegroeistoel)…

hoi
hier ook in de wipper (maar wordt wel gevaarlijk!) o de grond, in de kinderstoel, op de bank (onder toezicht)…

succes met je vriend te overtuigen (ik weet hoe moeilijk het kan zijn) sommige mannen bemoeien zich niet met de babyaankopen… (wat zou dat heerlijk zijn!!!)

groetjes gidget

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik heb beide. Een wipper en een doomoo. De laatste was ideaal maar nu moet ze weer wat ouder zijn ervoor. De wipper gaat hier nog prima voor de tv. Of ze zit op schoot bij pappa of mamma. Eten doen we wel in de kinderstoel.

Groetjes,

Michèle

[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png" alt=“magicalkingdoms.com Ticker” border=“0”/>
Free Disney Tickers

in de wipper gaat hier al een tijdje niet meer, lindsey begon al bijtijds met het voorover hangen. maar hier zit ze nu zelf in de box, op de grond, in de kinder/eetstoel of op de bank gezellig tussen ons in. een fauteuiltje zou inderdaad kunnen wanneer ze goed rechtop kan blijven zitten maar eerder inderdaad echt niet. tja mannen, ze blijven onverbeterlijk

liefs,
Rinske

[img]http://b1.lilypie.com/SThIp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Hey hey

Ja femke ligt nu natuurlijk alleen nog maar in de box of wipper Maar Jens zat toentertijd 't meest in de kinderstoel of in de box. Ook zat ie wel eens bij ons op de bank, maar dan moet je weer oppassen dat ie niet vooruit de bank afduikt (als Jens die aanstalten maakte, dan draaide ik 'm om, zodat ie gelijk de gewoonte kreeg om er in z’n achteruit af te gaan).
Voor de rest had hij absoluut niet de gewoonte om te relaxen… Hihi, stilzitten? Waarom zou je ! Hij kroop liever de hele kamer rond om overal aan te prutsen. Toen hij 1 jaar was heb ik zo’n fateauiltje gekocht, en dat ging prima! Maar dan nog zat ie er niet vaak in hahaha.
Ik vind die Doomoo ook ERG leuk! Maar ben blij dat ik 'm niet heb gekocht, want die is best pittig aan de prijs en Jens zou er niet eens (of voor m’n gevoel te weinig) gebruik van maken.

Maar ja… dit verschilt erg per kindje natuurlijk. De een is lekker temperamentvol, ongedurig, en/of een ontdekkertje, en de ander bekijkt alles op zijn of haar gemakje vanuit een “luie” stoel.

Hou er rekening mee dat ze toch niet veel gaan zitten in zo’n stoeltje, maar juist lekker in de rondte gaan scharrelen (tenminste… zo denk ik dan… ik ken geen rustige kindjes… hihi).

Groetjes!

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Wij hebben geen speciaal stoeltje meer voor Tim. We hebben heel lang de wipper gebruikt, maar daar is hij nu echt te groot voor. Als we eten zit hij in zijn kinderstoel (Stokke). En verder zit hij ook gewoon op de grond of in zijn box.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hoi Rainbow,

Ik heb voor Jony de wipper van babybjorn.
Je kan voor verdere informatie kijken op de babybjorn site.
Ik heb er veel plezier van. Je kan hem ideaal in elkaar klikken en mee nemen als je weg gaat. Volgens mij kan ze erin zitten tot 14kg.

Ze heeft er lekker in zitten te chillen bij de teletubbies en nijntje geweldig.

Groetjes Cora

Ha ha ha dan is morgan een echt lounge diva. Ze zit echt te relaxen in haar wipper

Groetjes,

Michèle

[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png" alt=“magicalkingdoms.com Ticker” border=“0”/>
Free Disney Tickers