Waar zijn jullie allemaal?


#1

Echoooo… Is daar iemand??

Jongens wat is het hier stil zeg… Zijn onze kinderen zo voorbeeldig dat we geen raad meer nodig hebben??
Ik mis jullie een beetje!

Groetjes Manderijn.


#2

Ja, ik ben er!

Ik vind het hier ook al zo rustig de laatste tijd.

Groetekes, Sje


#3

Jammer vind ik dat! Zorgt er ook wel een beetje voor dat je bij voorbaat (ik dan) al niet een topic open, reacties zijn toch een schaars goedje!

Groetjes Manderijn.


#4

Zou de babyboom van de afgelopen maanden de oorzaak zijn? Veel mensen druk met de kleine moppen en daardoor geen tijd voor Ikkeben?

Groetekes, Sje


#5

Wie weet. Al is het op meerdere fora stil!

Groetjes Manderijn.


#6

Ik kom hier ook niet meer zoveel omdat hij al 4 is en alles gewoon goed gaat.
Ik denk zelf ook dat Michelle (morgan) (erik) michele (dylano) ( eva) wat meer (net als ik) met FB enzo bezig zijn en omdat de kids nu groot zijn niet meer zo bezig zijn met “hoe moet dit en hoe doen andere dat”…ik merk dat zelf ook bij mij.

denk dat dit een reden is.

Gr, danielle


#7

Hier gaat alles ook goed, ik kijk nog wel geregeld. En ik reageer meestal als ik een nuttig antwoord heb op een vraag.

Groetjes Corina


#8

Ben er ook nog hoor

Beetje druk met werk de laatste tijd.

Kunnen jullie je Profiel ook niet aanpassen?
Bij het opslaan zegt ie dat het niet goed gaat.

M.


#9

Wat wil je aanpassen? Je bent toch nog wel met Diana zeker hè?!

Groetekes, Sje


#10

haha ben er ook nog hoor! Maar met 3 kids onder de 3 jaar en wat ziekenhuisbezoekjes voor de jongste (vermoedelijk koemelkallergie, eczeem, straks nog helmtherapie) hebben wij t hier druk!

viel me overigens ook al op dat t rustig was heir…

okay hier weer bedtijd voor een peuter en een baby!

Gewijzigd door - Domino op 15 Mar 2013 13:40:33


#11

Ik ben er ook hoor, maar hou met name even het forum schoon en zo. Wegens allemaal toestanden verder verder, even wat minder ikkeben getuttie.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#12
quote:
Wat wil je aanpassen? Je bent toch nog wel met Diana zeker hè?!

Groetekes, Sje


Ja hoor, en geen plannen om dat te veranderen hoor.

Maar een nieuwe ticker misschien een nieuwe avatar.

M.


#13

Oh, dan ben ik gerustgesteld.

Groetekes, Sje


#14
quote:
Oh, dan ben ik gerustgesteld.

Groetekes, Sje


Hm, vanwaar de twijfel?

M.


#15

Nee joh, ik zat je gewoon te dollen. Je zou me toch onderhand goed genoeg moeten kennen, jongeman!

Groetekes, Sje


#16

@MarselenDiana, ik dacht dat je ging melden dat de derde er aan kwam


#17

Facebook is denk hoofdoorzaak. Veel mensen daar contacten etc. maar ben er ook nog hoor… En nu met baby in huis jullie raad ws weer vaak nodig…


#18

Ja het zal inderdaad wel ook door facebook komen!
Misschien ook wel logisch, dit is voornamelijk een forum voor het wel en wee voor kinderen he. Dat gezellig lekker weg kletsen doen we voornamelijk op facebook. Maar toch vind ik het wel jammer. Facebook wil ik wat minderen, het overvalt me soms zo dat veel mensen van die kleine dingetjes van je weten. Of dat ze ineens tegen mijn kinderen iets zeggen dat ik denk; he, hoe weet je dat nu weer??
Maar wie weet komt het inderdaad vanzelf ook wel weer!

Groetjes Manderijn.


#19

Ben ik de enige in Nederland die geen facebook heeft?

Groetekes, Sje


#20

Ja dat vrees ik wel Sje. Daarom open ik de topics dan ook maar. Anders ook zo sneu dat jij niks mee krijgt

Groetjes Manderijn.