Waar zijn de paastakken/gevonden met foto

jeetje zeg ben heel de week al op zoek naar paas takken grrrrrrr had ik ze eindelijk 2.50 per takje ja lees takje echt zo zielig dingetje waar je net aan 4 eitjes in kan hangen.

straks moet ik met kaitlyn naar ballet en gaan we weer op zoek,maar vrees dat we dit jaar zonder takken moeten doen…verderop in de straat al gevraagd of ik mocht knippen voor vergoeding nou mooi niet he grrrrr maar ja we zien wel anders kopen we mooie gele plantjes en maken we het een keer anders leuk

Gewijzigd door - bianca4 op 11 Mar 2005 21:15:06

Hey, wat raar dat die dingen nergens te vinden zijn zeg.
Ook niet bij een tuincentrum ofzo?
En 2,50 per (l*llig) takje??? Pffffff…die zijn gek!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 11 Mar 2005 15:24:00

moest net nog ff wat halen vergeten te kopen van de week,en inens ziet ik bundels binnen komen.en daar was een hele bundel dus voor 3 euro…te doen dus ff mee genomen en net heb ik de boom opgetuigd,verassing voor de kids die weten dus nog van niets.maar vind het weer aardig mooi zo

Leuk!
Ziet er super gezellig uit!
Ik doe het eigenlijk nooit…maar het staat wel erg gezellig en vrolijk hoor!

Jeetje, lang geleden dat ik die opgezet heb, maar krijg er wel zin in zo. Eens effe kijken waar( en of ) ik die figuurtjes ergens heb.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

ik doe dit nu 11 jaar,en vind het gewoon heel gezellig staan,normaal staat het al ff maar kon de takkenn iet vinden of was heel duur,maar nu gevonden…

zal proberen morgen van die gezichtjes een foto te maken

quote:
haiii paastakken bij de albert heyn zijn best grote takken en koste ook niet al te veel

jeetje zeg ben heel de week al op zoek naar paas takken grrrrrrr had ik ze eindelijk 2.50 per takje ja lees takje echt zo zielig dingetje waar je net aan 4 eitjes in kan hangen.

straks moet ik met kaitlyn naar ballet en gaan we weer op zoek,maar vrees dat we dit jaar zonder takken moeten doen…verderop in de straat al gevraagd of ik mocht knippen voor vergoeding nou mooi niet he grrrrr maar ja we zien wel anders kopen we mooie gele plantjes en maken we het een keer anders leuk

Gewijzigd door - bianca4 op 11 Mar 2005 21:15:06

marielle

Hoi Marielle,

Als je ergens op wil reageren, moet je onderaan op “reageer op topic” klikken.
Nu reageer je met een citaat/quote

Welkom hier trouwens!!!
Ben Bianca, 30 jaar, woon samen met Peter en ons zoontje Stephan ( www.stephanveenhuizen.peutersite.nl )

Veel plezier hier!

Gewijzigd door - Bieb op 14 Mar 2005 19:33:40

hallo ik heb ook paastakken gekocht , iemand enig idee waar ik mijn paasversieringsdoos heb gelaten???

groetjes Kim, mama van

en

hoi hoi

dank je wel maar hoe doe ik dat dan nieuwe berichten erop zetten of reageren doe nu alles wissenmet de backspace toets of delete
haah snap er nog niet veel van’
maar dat komt vanzelf wel

hieronder klikken op "reageren op topic " dan komt het wel goed denk ik.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

pfff volgens mij mankeer ik iets want ik zie nergens staan reageren met topic
of ligt dit aan mij??? HELPPPP!!!

leuk zeg die paastakken

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Marielle, het staat helemaal onderaan op de pagina.
Onder alle berichten.
Er staat o.a. dus in rode letters “reageer op topic”. Dit is rood onderstreept
(weet ff niet hoe ik het anders uit moet leggen…denk,denk,denk )

Gewijzigd door - Bieb op 14 Mar 2005 20:50:04

kimmmmmmmmmmmmmm is het zo lang geleden meis hahaha

kim op zolder? hahahah onder het bed misschien

Tries

Liefs Tries

hahahhaha, je reageert toch nu ook…

quote:
pfff volgens mij mankeer ik iets want ik zie nergens staan reageren met topic of ligt dit aan mij??? HELPPPP!!!

heb je het al aan super sofie gevraagd

quote:
hahahhaha, je reageert toch nu ook.........
quote:
pfff volgens mij mankeer ik iets want ik zie nergens staan reageren met topic of ligt dit aan mij??? HELPPPP!!!

Kim, dat doet ze dus (zoals ik begrepen heb) door te reageren met een citaat en dan alles te deleten.
En dan pas haar bericht te typen.
Schnappi???
Dus dan kan je wel een bericht plaatsen, maar op nogal omslachtige manier…

Leuk zeg die paaastakken. ZIet er supergezellig uit.

Maarre ik heb niks in huis voor pasen. Alleen wat choco eitjes en wat gekleurde paaseieren. Daan gaat wel paaseieren rapen met de buurtvereniging. Dus voor hem is het wel leuk. Kijk nog wel effe wat ik doe.

Groetjes,

Diana moeder van Daan