Waar zet je de droogmolen buiten?

Zoals jullie weten zijn we in december 2009 verhuisd naar een hoekwoning. Super … elke dag geniet ik nog van het traplopen naar de zolder etc. Ja het is echt helemaal leuk.

Nu hebben we deze week de schutting laten plaatsen en gaan we verder met de tuin inrichten. Heb voor mijn verjaardagsgeld een droogmolen gekocht van Brabantia. Maar … waar zet ik die neer? In het gras of juist niet? Op het paadje? Dan kan hij niet leuk / lekker spelen.

Het is een lange smalle tuin met aan ene kant gras, andere kant een border. Naast de border een paadje naar achter waar we nog een mini terrasje hebben aangelegd.

Tips?

Lilypie In verwachting Ticker

Bij ons staat 'ie naast de border, zodat er op het terras genoeg ruimte overblijft voor Erik om te spelen. Ik denk dat je idd moet kijken waar 'ie de minste ruimte inneemt, maar waar je wel nog handig bijkan om je was op te kunnen hangen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat jullie zo genieten van jullie nieuwe huis.

Ik zou de droogmolen gewoon in het gras zetten. Op zich hebben ze er namelijk niet veel last van. Want de meeste was hangt wat hoger en het is ook niet zo dat de molen iedere dag buiten staat.

Bij ons stond de droogmolen ook altijd in het gras en dat was geen probleem voor tim. Nu hebben we een paar weken geleden het gras eruit gehaald en alles betegelt.

Groetjes,
Sandra

Wow … dan lijkt te tuin nog groter of niet Sandra? Als je alles betegeld heb… Reden? of gewoon zomaar? Wij hebben nl bewust voor gras gekozen voor Jurian om te spelen…

Wij hadden geen vaste plaats voor de droogmolen. Ik gebruikte de parasolvoet (wel een hele zware hoor anders valt de droogmolen om en kun je opnieuw gaan wassen!) om de droogmolen in te zetten. Zo kon ik hem zetten waar het het beste uitkwam.

Helaas laatst nieuwe tuinset met nieuwe parasol gekocht en de vorige parasol is incl. parasolvoet naar vrienden van ons, dus nu moest ik wel een vaste plek kiezen voor de droogmolen.

Groetekes, Sje

De tuin lijkt idd door het tegelen ineens een heel stuk groter mini-boy. Wij hadden eerst een terras, daarachter gras en daarachter de schuur met tegels. Maar wij wonen op een kleigrond, dus het gras groeit niet mooi. We hebben al een paar keer nieuw gras erin gelegd, maar het wordt al snel lelijk. Ook wordt het gras snel lelijk door bijvoorbeeld Tim zijn loopauto. En Tim vind de tegels helemaal geweldig, want over de tegels kan je veel makkelijker crossen dan over het gras. Hij heeft 2 duwauto’s buiten waar je ook op kan zitten namelijk. Gras vind ik wel fijner voor kleinere kindjes, maar niet meer voor de leeftijd van Tim.

Groetjes,
Sandra

Gaaf 2 loopauto’s … Jurian heeft er helemaal geen. Alleen een fietsje… Maar vind zo’n auto toch ook wel leuk. Wat voor iets heeft Tim?

Ja Sje … dat wordt iets verzinnen nu. Ik denk dat hij hier achter in de tuin komt, daar staat meeste zon en wind. Ook belangrijk. En net wat jullie zeggen … je ben niet heel de dag met de was bezig en het hangt ook niet tot op de grond. Vind het zelf wel lekker achter in de tuin zodat ik hem goed in de gaten kan houden

Ik denk dat ik vast wel foto’s heb waar Tim met die auto’s op staat. Ik zal dit weekend even kijken en je de foto’s mailen.

Groetjes,
Sandra

Leuk!! Ik wil nl wat speelgoed voor buiten hebben en … nog niet te duur ook. Dus ben hard aan het zoeken. Hij heeft op het appartement nooit iets gehad voor buiten. En ik had ook geen plek om daar iets neer te zetten in de berging. Dus … nu kriebelt het om van alles aan te schaffen

Haha, kan me voorstellen dat je dan speelgoed voor buiten wil kopen!

Had je moeten doen op de rommelmarkt, met koninginnedag! Maar dat is een beetje te laat

Seth heeft een loopfietsje, waar hij mee naar buiten kan, en bij opa en oma heeft hij er ook 1. En bij de andere opa en oma heeft hij een looptractor (van de rommelmarkt) en vindt die helemaal leuk!!
Om zijn loopfietsje gaat hij hier gewoon binnen.
O ja, en hij heeft een driewieler met duwstang ed.

Maargoed wij wonen op een flat, dus geen tuin helaas!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

quote:
Had je moeten doen op de rommelmarkt, met koninginnedag! Maar dat is een beetje te laat

Liefs, Anne

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/lC90p1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Gelukkig zijn die er het hele jaar door hier in de dorpen. Met koninginnedag lag deze dame weer kotsend op bed

Hmm… dat is jammer!!

Maar, dan heb je nog wel een herkansing, mocht je iets daar vandaan willen halen!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wij hebben hem midden in de tuin staan
En de kids hebben genoeg ruimte
Nou is onze tuin niet klein dus ja

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Sorry mini-boy, ben helemaal vergeten de foto’s te mailen.

Ben nu op mijn werk, dus zal het vanavond even doen.

Groetjes,
Sandra