Waar spelen jullie jongens mee?

En dan bijna de vierjarige en iets ouder. Heb het idee dat ik hier een berg speelgoed heb staan waar niets mee gedaan word.

Zijn little people ga ik op mp zetten, heb het nu uit zijn kamer gehaald en geloof niet dat hij het gaat missen. Daarvoor in de plaats wil ik dus playmobil aanschaffen en lego vanaf 4 jaar. Mar het enigste wat ik hier echt elke dag zie is treinen en treinen en nog eens treinen, en af en toe auto’s

Liefs Michelle

de trein en duplo… en nu echte lego maar dan moet ik hem echt helpen… lex is 5

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Heel herkenbaar, hier ook overbodig speelgoed inmiddels. Erik speelt vooral met auto’s (alle varianten, van takelwagens tot ambulances en brandweer tot raceauto’s, etc.), treinspoor, een paar helikopters en met een tractor en aanhanger. Alles wat wielen heeft en/of lawaai maakt, eigenlijk.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Seth heeft ook wel dingen waar hij meer mee speelt en dingen waar hij minder mee speelt. Maar volgens mij heeft hij weinig waar hij helemaal niet mee speelt…
Hij speelt momenteel heel veel met de duplo, bouwt met de rails en met de blokken maakt hij de gekste auto’s en vliegtuigen.
Verder speelt hij ook veel met zijn autootjes en hijskraan (playmobil) met garage.

Waar hij minder mee speelt is zijn keukentje, maar af en toe heeft hij een aanval en speelt er weer veel meer mee…

Liefs, Anne

Hier is de duplo nog steeds heel erg in trek, eigenlijk steeds meer, dat is wel fijn.

Na verjaardag zijn playmobile en autod erg in trek. Al spelen ze nog het liefst buiten op fiets, tractor, loopauto etc met pionnen of waterbaan…

Bo speelt graag met zijn play mobile, en hij heeft van play mobile best veel, verschillend van ridders (met een kringloop kasteel) tot vrachtwagens, vuilniswagen en bouw werkzaamheden (hijskraan etc.) Als hij daar niet mee speelt is het duplo en af en toe lego, maar lego is nog best moeilijk voor ze, het zelf in elkaar zetetn tot bv een auto lukt ze absoluut nog niet, moeten ze denk ik toch wat ouder voor zijn.

Daarnaast knutselt Bo graag (valt ook kleien onder).

Eigenlijk speelt hij op zich met alles wel alleen dit is dan het speelgoed waar hij het meest mee speelt.

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Hier spelen ze ook niet veel met hun speelgoed. Ze spelen het liefst de hele dag buiten en dan in het speeltuintje, of op de fiets. Voetballen is ook favoriet.

Toch allemaal wel ongeveer hezelfde. Heb vandaag zijn keuken verkocht en dat vond hij prima. Tot nu toe want ze komen hem vanmiddag ophalen. Van dat geld word playmobil aangeschaft. Kijken of hij het wat vind. Ookbhier in principe het liefste buiten maar ja dat kan hier nu eenmaal niet altijd met het weer

Liefs Michelle

Toch allemaal wel ongeveer hezelfde. Heb vandaag zijn keuken verkocht en dat vond hij prima. Tot nu toe want ze komen hem vanmiddag ophalen. Van dat geld word playmobil aangeschaft. Kijken of hij het wat vind. Ookbhier in principe het liefste buiten maar ja dat kan hier nu eenmaal niet altijd met het weer

Liefs Michelle

nee hihi de zomer hier stelt bar weinig voor dus echt veel buiten de deur kun je dan niet doen met dat regenachtige zeikweer bah bah! wij hebben ook nog een keukentje maar ook hier begint hij minder in trek te raken. maar weet je hier wisselt het zooo vaak dan INEENS wil hij ergens weer wel mee spelen. en dat is soms lastig als je opruiming wil houden

Tim speelt met veel verschillende dingen al zijn zijn auto’s en de duplo nog altijd favoriet. Tekenen en kleien doet hij wel, maar niet zo veel. Puzzelen daarintegen vind hij wel weer erg leuk.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

ook ruben speelt vaak met auto’s…met name brandweer, politie en natuurlijk de ambulance… ook speelt hij graag met klei en kleuren vind ie ook leuk!
ook buiten spelen vind ie leuk ( met name voetballen)

play mobile is een leuk idee! hij heeft alleen maar duplo, waar we soms de gekste dingen mee maken!

karin

Op het moment zijn bruder verzameling van graafmachines enzo.
Zijn playmobiel containerauto vind ie altijd leuk.
Hij is nu veel bezig met het leren van de letters en de klok.
Van playmobiel zijn 2 brandweerauto’s en de politieauto.

Maar het liefst wil ie met zijn buurvriend buiten spelen en rondrijden met zijn tractor.

Gr, Danielle