Hallo,
Nu slaapt Matthias overdag bij ons in de living in zijn park (parkwieg). Waar slapen jullie kindjes? Vanaf wanneer hebben jullie ze in hun bedje op hun kamer te slapen gelegd overdag?
Groetjes,
Stefanie, mama van Matthias

Hallo,
Nu slaapt Matthias overdag bij ons in de living in zijn park (parkwieg). Waar slapen jullie kindjes? Vanaf wanneer hebben jullie ze in hun bedje op hun kamer te slapen gelegd overdag?
Groetjes,
Stefanie, mama van Matthias

bij mij sliepen ze vanaf dag 1 op hun eigen kamer,voeden ff boeren verschonen en hups naar bed
tot ze weer wat langer wakker waren dan eten 15 minuutjes beneden en weer naar bed,ze hebben bij mij echt alleen hun eoigenkammertje gezien vanaf de geboorte
tot dat ze langer wakker waren
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
Hoi,
Heel snel al (2 weken denk ik)
Ze hebben de stilte van hun eigen kamertje namelijk hard nodig.
En des te langer je ze beneden laat des te moeilijker ze straks wennen aan het boven slapen
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Hoi,
Mijn twee sliepen vanaf de eerste dag elke nacht in hun eigen kamertje, maar ik had ze overdag toch wel vaak beneden in hun mozesmandje.
Zo hebben ze wel ‘geleerd’ om door veel dingen en geluiden heen te slapen. Merk daar nu nog de voordelen van - je hoeft hier in huis 's avonds niet zo zachtjes te doen want de kids worden geheid nergens wakker van!
Maar ach, ieder kind is weer anders en jullie kleine vent zal zelf ook heel snel aangeven waar hij het liefste en het lekkerste slaapt hoor!
Groetjes van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan
" border=0>
Mijn kleine slaapt tot een uurtje of 9 in haar wiegje bij ons nog op de kamer. en dan na de voeding neem ik haar mee naar de kamer dan gata ze of in de box of in de wipper. ze slaapt daar ook. en dan tegen uurtje of 4 weer naar haar eiegn wiegje. Ik merk dat ze overdag nl tot een uur of 4 in de buurt wil zijn.
wij hebben onze zoon al van af het begin op zijn eigen kamertje neer gelegd alleen in het begin snachts heeft hij 2 keer tussen ons in gelegen maar nu ligt hij overdag en savond in zijn eigen bedje op zijn eigen kamertje