Waar koop ik tissue-knutselpapier?

Ik zou de voorraad knutselspulletjes van de meisjes graag aanvullen met zogenaamd tissuepapier. Dat is van dat gekleurde doorzichtige papier (het knispert een beetje) waar ze op school nogal eens mee knutselen. Glas-in-lood-achtige knutsels kun je ermee maken. Dan weten jullie wel waar ik het over heb hè?!

Heb het bij Lobbes willen bestellen maar daar is het uitverkocht en komt het ook niet meer binnen.

Weet iemand waar zulk papier te koop is? Ben het eigenlijk nog nooit tegengekomen bij winkels als de Hema en de Bruna enzo.

Iemand een idee of bijvoorbeeld Pipoos het heeft? Of desnoods een Lobbes-achtige website waar het te bestellen is?

Groetekes, Sje

dat is dat papier dat je toch op potjes plakt voor kerst,Althans hier dan hiihh

als dat zo is kijk ik wel ff bij ons,die crea winkel heb alles misschien ook dat dan laat ik het wwel ff weten

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Ja klopt, ze plakken het ook op potjes (onze oudste heeft een mooi potje versierd op de psz met een waxinelichtje erin), en inderdaad het wordt ook vliegerpapier genoemd!

Dank voor het meedenken en mee zoeken!

Ik moet binnenkort naar Pipoos, dus daar zal ik er in elk geval even naar zoeken. En Bianca, ben ook benieuwd of jij meer nieuws hebt.

Groetekes, Sje

ik ga zo ff naar a-h en daar zit hij dus als het niet druk is loop ik ff naar binnen om te vragen

Dylan & Kaitlyn

Ik heb hier 4 rollen liggen (wit. rose, paars en blauw), bij de pipoos gekocht volgens mij.
Of bij Lobbes. Ik weet het echt niet meer.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Vraag op school waar ze dat soort spulletjes kopen, hier word veel bij Robbelien ( in Swalmen ) gekocht en daar kun je als particulier ook kopen. Owwwwwwwwww daar moet ik echt niet te vaak komen, is heel erg daar. Ik zou ook via school vanalles kunnen kopen, vraag dat eens na op de school joh.

Goed idee Astrid, vraag ik het ook even bij de peuterspeelzaal na.

Klopt Jolanda, ben er inmiddels via de website ook achter dat Pipoos ze in rollen verkoopt.

En zag op Marktplaats een advertentie 25 rollen van 70cmx200cm voor 7 Euro. Komt dan nog 6,20 verzendkosten bij. Maar ja, zoveel papier hoef ik nou ook weer niet.

Groetekes, Sje

heb gekeken sje

1.05 per rol en in januari besteld ze weer een nieuwe doos met 25 kleuren

ze wilt eventueel ook nog kijken of ze in een map kan bestellen dat je dan losse velletjes heb in diversen kleuren

Dylan & Kaitlyn

Dank Bianca voor het mee zoeken en denken!

Ik kijk volgende week hier even bij de Pipoos en als ik er hier in de buurt helemaal niet aan kan komen, dan doe ik misschien nog een beroep op je als je dat goed vindt.

Groetekes, Sje

is goed,ik hoor het wel,en als je niet te ver woont wil ik nog wel aanbrengen ook

Dylan & Kaitlyn

Kunnen we meteen live beppen onder het genot van een bakkie!

Groetekes, Sje