Waar is?

Danielle met Aaron?? Iemand enig idee? Het laatste wat ik gehoord heb is dat ze ws naar osteopaat ging met haar kleine vent omdat hij zo onrustig etc is. Maar ik zie of hoor ze nu niet meer??

Ik heb haar laatst al even gezocht bij de Leden, maar kreeg geen resultaat. Vroeg het me nl. ook al af.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Dat is inderdaad al lang geleden.

Heb net bij leden gekeken en zag dat ze voor het laatst op 3 maart een berichtje heeft achtergelaten.

Hoop maar dat alles goed met ze gaat.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ja das zeker al even. Heeft zij geen hyves waar iemand contact met haar heeft??

Groetjes,

Michèle

heb in het verleden wel mail contact met haar gehad … maar die ben ik ook kwijt…

geen nieuws goed nieuws gaat natuurlijk niet altijd op … maak me echt beetje zorgen… hopelijk voor niks!

Je kunt toch vanuit haar profiel naar haar mailen? Dan komt dat gewoon in haar mailbox aan. Hoeft ze niet op Ikkeben te komen om dat mailtje te zien.

Groetekes, Sje

ff dom … hoe kom ik op haar profiel?

sorry … eerst kijken dan piepen… ik heb ze gevonden… en mail is gestuurd… hopelijk gaat ze reageren!

Ja, ben je weer wakker?

Groetekes, Sje

oh erg he… nogmaals mijn excuses… voortaan zal ik eerst kijken voor ik mama’s om advies vraag

Tja, ach, we zijn er wel aan gewend hier hoor! Hahaha!
Nee hoor schat, geeft toch niks!

Groetekes, Sje

gelukkig gelukkig… voel me weer helemaal thuis…

Hou ons op de hoogte!

Groetjes!

Yes… onze daan heeft gereageerd!! Hieronder een stukje van haar mail (de rest blijft geheim haha)…

"Leuk dat je een mailtje stuurt om te vragen of alles goed is.

Ja hoor…het gaat hier best goed!
Alleen vanmiddag (is wel weer heel toevallig) zijn we weer naar de dokter geweest want Aaron heeft alweer 4 dagen last van diaree.
Ik denk dat het komt doordat hij al meer dan een maand geen flessen meer wil drinken (krijg er met geen mogelijkheid opvolgmelk in) en ik doe nu poeder bijvoorbeeld in zijn joghurt-danoontjes enzo en granen door zijn fruithapje met wat extra water zodat hij wel vocht binnen krijgt.
Hij poepte hierdoor de laatste maand wel 4x (soms 5x) per dag maar gewoon normaal wel.
Ik denk dat de granen wat teveel laxeren door het fruit en hij daardoor diaree heeft gekregen.

Ik heb nu een recept gekregen van de huisarts met vitaminezakjes van ORS en die moet hij dan elk uur 85 cc opdrinken en verder heel de dag niks geen eten-koekjes etc.
Die dag erna moet het over zijn.
Ik ga dus morgenvroeg meteen die zakjes halen."

zo even in het kort hoe het daar met Danielle en Aaron gaat… ben erg blij met haar reactie… stiekem maar je je veel zorgen …

Fijn mini-boy dat alles goed gaat met Danielle en Aaron. Nou ja goed, wel vervelend dat ze nu weer even met hem aan het kwakkelen is. Maar in ieder geval goed dat ze even gereageert heeft.

Heeft ze geen zin meer om op het forum te komen?

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Fijn om te horen dat het naar omstandigheden goed gaat met haar.

Groetjes,

Michèle

Ah fijn dat het goed gaat.

Groetekes, Sje

Fijn dat ze heeft gereageerd! Heeft ze nog iets gezegd over waarom ze niet meer op ikkeben komt?

Groetjes!

Zie antwoord van haar zelf hieronder…

Ja…waarom ik niet meer op ikkeben.nl kijk…dat heeft eigenlijk als reden dat als ik een vraag stelde…(en goed bedoelt van iedereen hoor) is dat ik telkens dezelfde mensen terug kreeg waarvan ik eigenlijk al wist hoe hun kind het deed.Er kwam niemand nieuws erop met ene antwoord, dus ik dacht…ik ga eens googelen en kijken of er nog meer sites zijn waar je vragen kunt stellen…nou…te kust en te keur!!!
Daardoor keek ik niet meer op ikkeben.nl
Nu jij een berichtje stuurde heb ik weer even gekeken en tot mijn grote verbazing (haha) zag ik vele nieuwe namen staan!
Dus…ik kan weer vragen stellen! (hahaha)

Oké…snap 'm niet helemaal, maar zal het 'r zelf nog eens vragen als ze weer eens komt kijken…

Groetjes!