Waar is die zomer toch gebleven?

Log ik vandaag in op Ikkeben; zie ik alweer de herfstplaatjes! Ik heb het gevoel dat de zomer nog moet beginnen.
Misschien komt dit ook wel omdat we niet op vakantie zijn geweest omdat onze kleine meid net was geboren maar ik heb het gevoel een heleboel zon te hebben gemist. ik merk het ook aan de mensen om me heen en de kidz op het werk: iedereen is moe.

Ik roep al jaren: als het volgend jaar weer zo’n matige zomer wordt, ga ik emigreren! Misschien dat het nu tijd wordt? Of stel ik me gewoon aan?

Liefs Tams

Tja, we hebben geen hittegolf meer gehad dit jaar. Anders hadden we daar wel over geklaagd. Maar het was een paar daagjes fijn, een paar daagjes minder fijn en zo een hele zomer. Maar ik hoop dat we alsnog beloond worden met een mooie nazomer.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Als we het knmi moeten geloven gaan volgende week de temperaturen weer wat omhoog en worden de neerslagkansen kleiner.

Groetekes, Sje

ja vond het ook al .we hebben nog niet echt een zomer gehad .of heb ik hem gemist hahahahaha

groetjes marielle mama van tanja

idd weinig zomer gehad!
pff had ook wel wat meer gewild!
het waren steeds maar een paar daagjes warm en dan was het weer over!
hopen op een nazomer dan maar.

groetjes gytha

Na ja, zomer hebben we wat mij betreft nooit genoeg eigenlijk. Ik kan wel imigreren maar dan word meeten wel erg lastig he, of er moet een ikkebenjet komen. Na ja, digitaal overvliegen kan inmiddels ook wel.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hoi Tams ,

quote:
Of stel ik me gewoon aan?
Nee, ik baal net zo als jou, het was geen leuke zomer. En dat terwijl ik me er al maanden zo op verheugd had

Maar hopen dat we nog een aantal mooie dagen krijgen dit jaar.

Na volgende week dinsdag komen er weer “zomerse waarden” aan volgens het KNMI. Dus er is nog hoop.

Groetekes, Sje

http://weerbericht.nu/10daagse%20verwachting.php

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Kijk eens hoeveel zonnige uurtjes en hoe weinig regendruppeltjes onze kant op komen!!!

Groetekes, Sje

en zo moet het even blijven dan tot eind september

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Nee, zo moet het blijven tot minimaal oktober! Dat hebben we na deze “zomer” wel tegoed vind ik!

Groetekes, Sje