Waar ik al bang voor was,niet drinken!

Alleen kan je hier geen flesjes appelsap kopen… en een groot glas werkt niet.

Ach, ik kijk wel. Ik probeer me er echt niet gefrustreerd door te voelen maar dat is zo moeilijk… Dus geef ik tussendoor iets extras met vocht erin. Zo forceer ik niets en heeft ze toch genoeg vocht binnen.

En zo’n dag als gisteren is dan een extraatje voor mij

Groetjes van Sascha en Senne

dus ze drinkt nog steeds niet veel? jeetje meid…wat sneu voor jullie heb je nog een dokter gesproken?

Weet je wat het moeilijke is (of lastig iig)? Ik drink me de hele dag het leplazerus (om het maar eens in goed Rotterdams te zeggen, wat ik eigenlijk ook ben) maar mijn vriend, zijn moeder en zijn opa kunnen een hele dag leven op 2 kopjes koffie en een glaasje water…

Dus waar heeft Senne genoeg aan?

ja het gaat er niet om waar je genoeg aan hebt het gaat er om wat een mensenlichaam nodig heeft. en dan drinken je man enzo heel weinig hoor. is niet gezond eigenlijk.
aangezien je als ouder voor je kind moet zorgen moet je gewoon proberen dat ze binnen krijgt wat een kind binnen hoort te krijgen.
en ik neem aan dat je het verschil wel ziet van voor en na de operatie.
drinkt ze nu veel minder dan is dat toch niet goed?

Voor de operatie was het soms ook al weinig hoor…

ze heeft nu ook de leeftijd om alles te weigeren wat mama aanbiedt en ik
wil niet iedere dag de strijd aangaan. Dan wordt het alleen maar erger!

Vandaag heeft ze ong 600 cc op en dat vind ik netjes… 3 bekers melk en 3 bekers sap…

Dat vind ik echt veel hoor, Minke drinkt ook erg slecht. Die drinkt s ochtends twee bekertjes ( bij ontbijt en dan rond 10 uur) , s middags een klein bekertje melk en dan nog 's middags ( met veel aandringen van mij) nog een bekertje. Maar omdat ze goed groeit, gezond is en plasluiers/ potjes heeft, probeer ik er geen gigantisch punt van te maken. Wel moet ze haar bekertje leegdrinken voordat ze weer mag gaan spelen, zo zorg ik dat ze toch geregeld wat binnenkrijgt. Gek he dat ze daar op de een of andere manier zelf dan niet die behoefte aan hebben?? Ik verbaas me daar ook vaak over.
groetjes

Als het voor de operatie ook al was zou ik het niet daaraan linken. dan zal het wel goed zijn toch?
Ik hou niet echt bij wat Rico op een dag drinkt, maar s’ ochtends ongeveer 200 melk en een beker van 100 a 150 sap rond 10 uur.
s’middags een bekertje melk van 100 a 150
en vanaf dan weet ik het niet meer.
dat wisselt nogal wat hij in de middag drinkt.
s’avonds na het eten krijgt hij nog 75 ml water.

Hier drinkt de oudste ook erg veel … en opeens niet meer. Resultaat: geen ontlasting. Dus dokteren / ziekenhuizen blablabla… Nu heeft Jurian toen hij net 1 jaar was de neus en oor amandelen laten verwijderen en moet hij april weer voor keel / neus en ooramandelen… (ben er zo nerveus onder). 6 april horen we hoe of wat verder en wanneer actie…

Maar als ik dit lees ben ik alweer bang voor de gevolgen van niet willen drinken …

Heeft ze er veel pijn aan gehad (amandelen verwijderen)?