Waar hebben ze sneeuwpakjes?

Vorig jaar greep ik mis, dus ik wil nu al kijken voor van die ski-/sneeuwpakken voor de kindjes. Ik zag leuke bij Scapino, maar niet in Eva’s maat. Dus ik heb er twee besteld bij Wehakmp, van C&A en die kreeg ik gisteren. Die pakken zagen er niet uit! Eef wilde het meteen aan en maat 98 was veel te lang, terwijl ik de rits dan weer echt dicht moest proppen. Ze droeg toen alleen een pyjamashirtje en alles zat gespannen. Raar model lijkt me? 104 is geen optie, omdat ze dan dus zwemt qua mouwen en pijpen. De pakken gaan dus terug. Maar weten jullie waar ik wel goed zittende pakken kan kopen? En een beetje betaalbaar? Ik doe ze echt alleen aan als het sneeuwt en wij gaan verder niet skiën. Dus max 40,- per pak. Enne…kan ik beter een passend pak kopen, of toch een maat groter? De pijpen kun je helaas meestal niet oprollen vanwege de ‘sneeuwtunnels’ onderin…

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

hoi rainbow,

ik weet niet of je het wat vind, maar op marktplaats kan je ze mischien wel kopen (wij zochten skipakje en hebben een hele mooie en goeie kwaliteit voor 10 euro)

verleden jaar hadden wij er 1 van hans textiel maar die bestaat jammer genoeg niet meer.

en als het niet om te skieen is mischien bij bristol?

sucses ermee

groetjes angelique

Bij de H&M hebben ze ze ook!

Mama van Jim

Oh in welke folder zag ik nou gisteren skipakken staan…
Wibra? kan dat? Zeeman?

Groetekes, Sje

Nee, het was de V&D.
Zie hier de folder op pag. 14 en 15.

Groetekes, Sje

Ter Stal heeft ze ook.

Groetjes Natasja

ter stal heeft ze hangen, 2 +1 gratis…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Nou meiden, heb al jullie opties geprobeerd en ben niet geslaagd. Ter Stal had alleen losse broeken n jassen en H&M ook. Ik zoek echt een heel pak, uit een stuk…Net zoals babypakken. Dat van de C&A was precies wat ik bedoel, maar dat zat dus niet…Bij V&D kon ik ook niet slagen…en MP durf ik niet omdat ik het dan niet terug kan geven als het slecht zit. Ik ga morgen nog even naar Scapino, hopelijk hebben ze daar nog iets? Wist niet dat het zo moeilijk was!

Groetjes Rainbow

Boerenbond al geprobeerd? Dat heet overigens niet overal zo, dat heet op bepaalde plekken ook Welkoop.

Daar verkopen ze namelijk wel snowboots, dus mogelijk ook skipakken.

Groetekes, Sje

En als je op MP in je buurt zoekt? Dan kun je het ophalen en ter plekke bekijken. En anders bij een sportzaak? Intersport of iets dergelijks…

Groetjes Natasja

Scapino? Piet Kerkhof? Bristol?

Groetekes, Sje

Babywalz? Is wel online maar hebben ze wel veel pakjes volgens mij.

Ik zag er één bij de Hema hangen vandaag, maar heb niet op prijs/maat gelet (het was er zo druk). Wellicht dat je het daar nog kunt proberen. Succes!

Lilypie First Birthday tickers

Bij H&M zie ik ze wel in de onlineshop hoor. Zowel losse delen als 1 pak. Er staat “overall” bij en ze kosten 29,95

Of is dat niet wat je zoekt?

Ik kreeg vandaag een uitnodiging per mail binnen van een fabrieksuitverkoop van dames en kinderkleding. Staat specifiek in de mail vermeld dat ze ook kinderskipakken verkopen. (En dat is bij zo’n fabrieksuitverkoop voor erg leuke prijsjes).

Verkoop is morgen van 10.00 tot 20.00 uur.

Rainbow, als je interesse hebt, mail me even (kan je mailadres zo snel niet vinden), dan stuur ik de mail naar je door.

Groetekes, Sje

Fijn dat jullie meedenken! Ik zag die pakken inderdaad op H&M, maar kon ze daarna niet meer vinden??? Misschien gaf onze tablet het gewoon niet goed weer, kreeg namelijk een andere site dan normaal! Ik ga even kijken, want ik wil niet een heel duur pak en 29,95 is goed te doen. Die jongenspakken zag ik ook, alleen niet in 80, dus ik moet daar nog even bij een ander filiaal voor kijken. Ze waren on-line uitverkocht…

@Sje, ik mail je even. Weet niet of ik tijd heb, maar ben zeker geïnteresseerd!

Groetjes Rainbow