Waar haal ik

… van die ‘gevlochten’ opbergmandjes? Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel, ongeveer 15 cm hoog, zonder deksel van een soort plastic repen die in elkaar gevlochten. zijn. Volgens mij zijn ze hartstikke goedkoop en niet zo exclusief, maar ik wil die graag in het lila voor op de nieuwe babykamer. Ik houd al een tijdje mn ogen open, maar kan ze maar niet vinden (in het lila).

Heeft iemand een idee? Ikea en trendhopper hebben ze niet (in het paars of lila) en bij de Prenatal kwam ik ze ook niet tegen…

Hoop dat jullie het wel weten! Alvast bedankt!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Xenos? Blokker? Action? Wibra? Ik weet het niet zeker, maar dat lijken me wel winkels die dat verkopen. De Hema misschien ook, of de V&D?

Groetjes Natasja

Pffff ik weet wat je bedoeld en hoe je je voelt Haha! Ik zocht ze in het rood/roze voor Joey en Jessey toen ik zwanger van ze was, en heb ook stad en land afgelopen… Bij Hema hebben ze die mandjes, maar telkens in andere kleuren, dus weet niet of paar/lila erbij zit??? Toen ik rood moest hebben waren die er niet, en toen ik roze wou hadden ze ineens rood! Grrrr!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

LeenBakker, Kwantum.

Groetekes, Sje

Bij de HEMA hebben ze van die fijn gevlochten mandjes, bedoel je die of echt dat grove gevlochten?

Inderdaad wat Sje ook zegt, Kwantum en Leen Bakker!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Ik heb ze ook en volgens mij heb ik ze bij de HEMA weg…

Leen bakker en Kwantum dacht ik ook, dus heb net even gekeken op hun sites. Een van beiden had ze wel, maar alleen in blauw en groen…

Ga ook nog even Hema.nl kijken.

Bedankt voor het meedenken allemaal! Xenos misschien ook, die hebben hun assortiment niet online, dus dan moet ik er langs, en de dichtsbijzijnde is best een eind rijden, dus Hema zou handiger zijn.

Liefs!

Whoehoe! bedankt voor de hematip dames:

http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/wonen/opbergartikelen/luxe_opbergmand-(99000566).aspx

Dat is em, alleen dan van textiel, maar eigenlijk vind ik dat nog mooier. Ga even in de winkel zelf kijken, want ze hebben ook nog andere afmetingen, maar die waren online uitverkocht in het paars.

Dit werkt veel sneller dan stad en lang afzoeken! misschien volgen er nog wel meer van dit soort topics!

Liefs!

Nou, ik heb ze direct gekocht net! En even 3 broeken gehaald bij de hema, want Noor was van de een op de andere dag uit haar 86 broeken gegroeid. En een mooi vest en een truitje met bonte bloemen erop, heel hip! En als kraamkadootje twee schattige jongenstruitjes. We kunnen weer even vooruit.

Dus goed geslaagd!

Liefs!

Fijn dat je geslaagd bent, maar als ik op je link klik zie ik geen mandjes

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

ikzie ook geen mandjes op de link hihihihihi was ook effe nieuwschierig

oww die ja, leukk zijn ze hé!
Gefeliciteerd met je vondst!!
Ik heb ze bij Jony ook op haar kamer, in de la van de comode 1 met rommeltjes zoals zalfjes paracetamol ed. en 1tje met haar accessoires.
Ze zijn echt mooi. En blijven ook mooi.
Heb je alleen die van lila kleur genomen?

Greetzzz

Wat er achter de link staat aan cijfers en letters moet er bij geplakt worden, voor de nieuwsgierige lezers!

Ik heb ze alleen in paars gekocht, drie stuks. We hebben een open kastje met 6 vakjes boven de commode, in 3 zet ik die bakjes neer. Helaas hadden ze geen lila, maar vind wel andere lila dingetjes…

Liefs!