Waar Gioia vreselijk om kan lachen

O, wat erg. Kennen jullie Ome Henk? die maakt al jaren cd’s, ik vind het vreselijk, mijn broer is er gek op. En hij stuurde net een liedje ervan op. Met de intelligente tekst: weet je wat ik wil, een opblaas krokodil, om in de zee te drijven, tussen de lekkere wijven.
en je raad het al: Gioia vond het fantastisch! die heeft hier gierend van de lach bij mijn vriend op schoot gezeten. en meehossen!
Ze is niet wijs! erg he?
Was wel heel erg leuk om te zien, maar waarom koos ze daar nou niet een leuk muziekje voor uit?

groet
Mo

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.

Ja, Ome Henk kennen we wel (op de camping! en had ie ook niet een housenummer iets met nieuwe schoenen?).

Ja, ze heeft al een eigen willetje, maar ook een eigen muzieksmaak! Je zult zien dat ze nu misschien wel vaker bewust naar de radio gaat luisteren.

Jens was destijds helemaal weg van Kylie Minogue met dat nananana-liedje en Mats is gek van The Shavers (een rock & roll band uit de buurt).

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Kylie, dan heeft ie in ieder geval smaak
het was wel vreselijk lachten hoor!
Ze kijkt op tv ook bewust, ze kijkt namelijk alleen als de bbc op staat. en dan het liefst het journaal

Hahahaha leuk hoor. Daar ben je dan lekker klaar mee, met ome Henk in huis. Zo stuurde een vriend von ons een cd met kinderliedjes. Hahahaha Daan vrond het echt een mega foute cd ( maar die heeft er zowiezo niet echt iets mee, want hij kent ze allemaal niet)Evianne en ik vinden hem wel leuk. Is trouwens een cd met allemaal oude kinderliedjes gezongen door Karin Bloemen.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

ooh hier was ze helemaal weg van

pannekoek pannekoek , pannekoek in je onderbroek…(ben naar de wc opzoek pannekoek in mijn onderbroek)

en de begin tune van het A team

toett toett toet op de waterscooter

he buschauffeur de hele bus moet pissen…

enne nog ergere maar daar zal je mij niet over horen wel onze vrienden en kennissen kring want die spraken er schande van hahahahahahhahahahahhahahhahahaha

nee hoor geintje maar je zag ze wel zo kijken van oneeeeeeeeeeeeeeeeeee… niet weer george en kim… die kunnen ook nooit iets normaal doen en zeker geen kinderen opvoeden dat blijkt wel weer

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf allemaal!
Ik zie het al helemaal voor me!

Groetjes, mamma van Stephan

ha ha, dan kom ik er nog “genadig” vanaf.
Ik had al bedacht dat we de zolder waar ze gaat slapen als ze groter is moeten isoleren, omdat ze in de pubertijd wel muziek goed zou gaan vinden die ik niks vind maar het is iets eerder begonnen

opvoeding wat is dat??? waarom denk je dat ik ikkeben ooit gestart ben… hahaha kreeg ik in ieder geval tips hoe ik het moest en vooral niet moest doen enne ik heb me nergens wat van aangetrokken… helaas ook 2 onhandelbare kinderen die totaal niet luisteren en de boel op stelten zetten overal, krijsen, schoppen en slaan en tja de rest durf ik maar niet openbaar te zetten…}

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Hihi, slecht plan Armanda.
Blijf inderdaad maar lekker zitten waar je zit nu

Enne…vroeger op de middelbare school kladde je altijd je rugzakken onder om ze nog een béétje leuk te laten lijken (herkenbaar? Of was ik de enige ).
Ik kan me erg goed herinneren dat één van mijn (simpele) favoriete uitspraken was:
"Nobody’s perfect"
En dat klopt, niemand is perfect. Ik ben dus ook geen perfecte mamma, vriendin , dochter etc.
Wat ik dus wil zeggen (haha, eindelijk eens “to the point”) is dat je het in ogen van anderen gauw “fout” doet wat betreft de opvoeding en dat ik dus vind dat de perfecte moeder, vader oftewel “opvoeder” gewoon helemaal niet bestaat.
Gelukkig maar!!!

Oké, ik heb weer eens gezegd wat ik wilde Laat de volgende a.u.b. maar weer lekker “luchtig” verder gaan met dit onderwerp, hihi!

Groetjes, mamma van Stephan

Luchtig ? nou das nu moeilijk hoor ! hahahaha
Er zullen later altijd dingen zijn waarvan je denkt dat had ik beter anders kunnen doen, maar achteraf is iedereen wijs toch ?

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003