Waar gaan jullie kindjes plat voor?

Ik vind het altijd zooo lief/leuk als zon kleine uk een echte onophoudelijke lachkik heeft hahah daar kan ik nou echt van genieten! Had dat bij jessie nog niet meegemaakt tot voor een paar daagjes geleden… we speelde ‘ik kom je pakken’ Dus ik achter hem aan hollen en hij gierde het uit van de zenuwen dat ik hem mischien te pakken kreeg…nou daar heeft ie zo hard en lang om gelachen dat we uiteindelijk allemaal in tranen waren! Leuk he! Waar lachen jullie kindjes het hardst om?
Ik heb ook een neefje van 8 maandjes jong en als je boven hem hangt en een gek gezicht trekt dan komt die niet meer bij zoo grappig om te zien

Groetjes!

Hoi,

Hier wordt het hardst gelachen als we kietelen. In de zij en onder de voetjes.
Hier kunnen de meiden er namelijk niet tegen.
Soms komen we niet meer bij van het lachen.
Ook wordt er vreselijk gelachen als we verstoppertje spelen.
De oudst bijv. die gaat dan achter de keukendeur staan en ik doe dan net of ik dat niet weet.
Dan ga ik overal zoeken en zeg dat ook hardop. De dochter begint dan vreselijk te lachen.
Het duurt haar dan ook te lang en dan springt ze achter de deur weg en moet ik haar pakken.
Ook dan weer lachen!
En lachen als er gek wordt gedaan.
We zetten de cd van K3 dan op en dan gaan we leuk dansen met zijn 3tjes.
Rondjes draaien en buigingen e.d. maken.
Ja, bij ons is het echt gezellig! Allemaal vrolijke mensen in huis.
Pappa had ik niet genoemt, maar die lacht ook vreselijk hard mee.
Alleen dansen doet ie niet, daar vindt hij niks aan!

Groetjes Lisan.

Hahaha wat een gezellige boel daar bij jullie!
Hier heeft kietelen geen zin t is raar maar waar mijn boy vind er niks aan jammer vind ik dat! Kan er zelf absoluut niet tegen

Groetjes!

Hoi,

Ikzelf kan ook niet tegen kietelen en mijn man wel.
Vindt ik wel jammer.
Dus als we aan het stoeien zijn hoef ik hem niet te kietelen. Het doet hem niks!
O ja, en er wordt ook gelachen als ik de jongste uit bed haal. Helemaal blij als ze me ziet.
Ik vind jou lief zegt ze dan. Dan knuffelen we en blaas ik in haar nek.
Blazen in de nek leid hier ook tot enorme schaterlach!
Of bij afdrogen na badderen, even blazen op de buik/ Of blazen in de oor is ook zoiets. Dat kietelt en dan wordt er ook gelachen.

Groetjes Lisan

Bij Dylano indd ook kietelen en zijn handjes en voetjes opeten. En net doen alsof je iets wilt geven en dan terugtrekken

Indd heerlijk die lachen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Hier is het complete hysterie als we kiekeboe spelen of pakkertje inderdaad. En als ze baby’s en dieren ziet begint ze hysterisch te gillen van blijdschap. Maar bij de andere twee spelletjes is het echt schateren.

Groetjes,

Michèle

Wat een blije kindjes hebben jullie allemaal haha ontzettend leuk! Jessie is meer zon serieuze peuter die ook zo heel serieus probeerd een gesprekje met ons te voeren een echte bij de hand haha opzicht vind ik dat ook wel enorm grappig lachen doet ie natuurlijk wel maar dan is het meestal zon droog lachje. vandaar dat wij van de week niet meer bij kwamen omdat ie zo ontzettend hard moest lachen deed me echt goed!

Groetjes

Hier is ook kietelen en pakkertje spelen favoriet!!
Hij lacht en gilt het uit dan!
Zo leuk

Liefs, Anne

Hier ook kietelen, achterna rennen of verstoppertje spelen…
Maar soms ook dingen die niet grappig zijn. In mijn ogen dan. Ik haalde Nick laatst uit bed. Hij stond nog in bed toen ik zijn broekje pakte van de commode. Ik rook er even aan want ik rook een poeplucht Maar meneer moest in ene zo hard lachen. Ik wist op dat moment niet dat dat kwam door het ruiken aan het broekje. Dus ik deed het nog een keer en weer helemaal dubbel van het lachen!! Zo idioot. En zo zijn er nog vaker van die dingetjes dat ik echt denk van wat heb ik eigenlijk gedaan dat zo grappig is
Zoooo lief af en toe. Kan ik echt van genieten van zo’n enorme schaterbui!!

Groetjes Bianca

@Bianca: lachen! Alsof Nick dacht: ‘Stinkt mijn broekje naar poep?’ Hahaha.

Eva lacht vreselijk hard als we ‘raket’ doen. Dan houdt papa haar vast en dan tellen we af van 10 naar 1. Bij 1 doet hij: BVVVVVVVVPGGGG en dan wordt ze gelanceerd. Ze zit dan al vol spanning te wachten tot ze de lucht in gaat. Verstoppertje en tikkertje vindt ze ook helemaal geweldig, dan gilt ze van enthousiasme en inderdaad ook een beetje van spanning om gesnapt te worden. Verder lacht Eva in het zwembad als wer liedjes zingen. Ze spettert iedereen dan nat en lacht dan. Andere mama’s zeggen dan dat Eva zo veel lacht en ja, dat is ook zo. Het is echt een lachbekje!

Oh ja, ik was er nog één vergeten. Ze vindt het héél grappig als ik met dichte mond naar haar toe kom en ik dan opeens mijn tanden laat zien! Zo van: gggggg! Ze giert het dan uit en ik moet het dan 20x doen. Ik doe dan zo van: wat is er Eva, alsof ik niks weet en dan opeens zet ik mijn tanden op elkaar en doe ik ggggg. Ik vind het niet grappig, maar zij wel en dus doe ik geduldig mee!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Gewijzigd door - Rainbow op 25 Feb 2010 20:38:40

@ benick haha wat grappig! Die nick toch!

@ rainbow wat is eva een schattig meisje zeg vind die profielfoto wel heel erg leuk kijkt ze echt lief op haha

Groetjes!

Of hij dacht: ‘de volgende keer zal ik eens echt wat achterlaten in mijn broekje!’ Had ie voorpret

Waar hij ook helemaal dubbel van ligt is de wilde spelletjes met papa. Hij vindt het geweldig als papa hem aan de armpjes optilt en op de bank laat springen.
Het nadeel daarvan is dat papa dan ook bijna de hele avond ermee bezig moet blijven, ha,ha.

Groetjes Bianca

hahaha had ie mischien wel een binnepretje

Als we elkaar niet zien en Erik roept ‘mama’ en ik dan ‘Erik’ terugzeg. Dat kan 100x zo doorgaan en zorgt gegarandeerd voor een lachkick. Waarom? Geen idee. Haha!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

hier ook een vreselijke lackkick bij pakkertje en vooral bij het kietelen onder de kin

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

@ Mriek ha ha ha dat heeft morgan nu sinds 2 dagen ook. Dan roept ze Mamma en ik Morgan en gieren dat ze doet inderdaad.

Groetjes,

Michèle

Wat een leuk topic, ik zie jullie kindjes al helemaal voor me met al die lollige spelletjes
Joey ligt ook in een deuk als we hem kietelen, en pakkertje of kiekeboe spelen!
Ook als papa en mama elkaar een kus geven moet hij erg lachen, en nog harder als we dan een ksuje van hem vragen
En als ik hem omkleed of de luier verschoon, moet ik altijd even zijn sokje uit doen en aan zijn voetje ruiken en dan iiiieh bah! roepen, dan komt hij niet meer bij en duwt hij telkens die voet weer onder mijn neus
Na het eten doen we hier altijd disco in de huiskamer… Zodra papa naar de computer loopt begint Joey al te lachen, en dan wacht hij even tot zijn favoriete liedje komt, en dan strekt hij zijn armpjes naar papa zodat hij met hem kan dansen. Het is een instrumentaal liedje waar steesd even een seconde stilte in zit en dan weer hoppa verder speelt, zo’n polka-nummer. Tijdens die seconde stilte stopt pap met dansen, en dan wacht Joey in spanning af, want als het weer begint lanceert hij de lucht weer in en dansen ze verder, dat zorgt altijd wer voor een echte lachkick!

Lilypie First Birthday tickers

@Michèle: grappig. Snap jij wat er zo leuk aan is?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha misschien omdat wij het op een gegeven moment zat zijn en wat zeurderig antwoord geven??? Ik moet wel zeggen op een gegeven moment zeg ik JA morgan en dan stopt ze wel. Kijkt ze me aan van ja wat nou??

Groetjes,

Michèle

rico wordt gek van kietelen, kiekeboe en als we achter m aanrennen.
ook wordt ie helemaal hysterisch als we rondjes rond de tafel lopen, hij dan achter mij aan, en als ik dan sneller ga dat ik onverwachts achter hem sta haha.
dan giert ie het uit.
ook vind hij het enorm grappig als ik net doe alsof ik me stoot of als ik val.
dan doen we een " oesj" geluid maken ofja dat zeggen we dan haha pff
en dan giert hij het echt uit

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker