Weet iemand waar ik leuke (spijker)broeken kan vinden voor onze dame?
Ze is best iel waardoor de meeste broeken haar echt veel te wijd zitten. Zelfs de skinny broeken zitten haar veel te wijd, echt geen gezicht.
Groetjes, Kirsten
Weet iemand waar ik leuke (spijker)broeken kan vinden voor onze dame?
Ze is best iel waardoor de meeste broeken haar echt veel te wijd zitten. Zelfs de skinny broeken zitten haar veel te wijd, echt geen gezicht.
Groetjes, Kirsten
Voor jongens hebben ze leuke smalle broeken bij de prenatal, die hebben wij ook voor Seth.
Ik weet niet of ze die ook voor meisjes hebben, maar misschien kan je even kijken.
Ze zijn gewoon van prenatal eigen merk, spijkerbroeken.
liefs, Anne
Dat probleem herken ik ook van onze dochter.
Het is nu nog drama ze groeit als kool maar zo ielig ze weegt net amper 10 kilo.
Ik heb toen voor haar in maatje 80 tot aan 92 broeken van het merk name-it gekocht. Dit zijn smalle broekjes redelijk lange pijpen… ze zijn ongeveer 15 euro per stuk… echt niet duurder.
Nu ben ik overgegaan op Vingino/Retour deze pijpen zijn nog langer dan een gewone broek zeg maar. Ze kunnen er langer mee doen. Ik heb ook maar 2a3 broeken liggen voor Jony, omdat ze daarnaast veel rokjes draagt maar ook omdat ze de broeken zo aan de prijs liggen…
Hema/Prenetal vindt ik geen niet mooi zitten bij Jony, ook als je de elastiek op het allerstraks doet bij Jony zakken ze nog af!
Succes Cora