quote:
Nou.....heb vandaag wel weer ondervonden dat geld toch echt wel de deur uitvliegt.
Wilde vanmiddag bij C&A voor mij een vest kopen en voor Aaron nog een spijkerbroek.
Die 2 dingen heb ik gekocht ( bijelkaar 34.-) maar daar liet ik het natuurlijk were niet bij en ging weg met een kassabon waar 136.65 opstond!)
Moest nog eef bij Kruidvat zijn…new wave mousse halen (2+2 gratis)…en ging weg met een kassabon van 37.85!!!
Geld vliegt!!!
Gr, Danielle
Hallo hee, zoveel geld kunnen wij in een maand niet eens missen…
Wij staan ook rood op 1 van onze rekeningen, maar we hebben gewoon het geld niet om het aan te vullen…
En wat betreft die 2100 euro die we elke maand hebben… Nou dat klopte dus niet eens… We kregen gister een leuke rekening van de belasting dat we in 2011 305 euro te veel aan zorgtoeslag hebben gehad en er is nog een rekening onderweg van meer dan 1000 euro wat we te veel hebben gehad aan huurtoeslag…
Omdat we zo onnozel zijn geweest ons netto inkomen door te geven en ze kijken naar bruto
![]()
We hebben meteen voor dit jaar uitgerekend en mogen volgend jaar ook bijna 400 euro terug betalen…
We dachten dat we vanaf nu flink konden gaan sparen maar dat kunnen we voorlopig vergeten…
We moeten zelfs voor de verhuizing het spaargeld van de kids gebruiken… Dat vind ik wel het aller, allerergste…
We hebben nu in ieder geval afgesproken dat we de droger nog minder gaan gebruiken, de pc’s vaker uitlaten etc. En we gaan zeker minder aan boodschappen uitgeven… Als anderen het kunnen, moeten wij het ook kunnen!
En ik moet het even zeggen… Wat hebben veel van jullie een ontzettend hoop geld zeg! Jeeminee! Ruilen? Ik wou dat wij het zo goed hadden!!
En toch hoor je ons niet klagen… Natuurlijk zouden wij het graag wat breder hebben, maar dat neemt niet weg dat we wel tevreden zijn!!
Groetjes

Gewijzigd door - goudvisje20 op 19 Sep 2012 20:14:33