Daniël is alweer 3 maanden vandaag. Dat wilde ik even met jullie delen. Het is onvoorstelbaar hoe snel de tijd gaat.
Ik zei gister nog tegen m’n man dat ik nog als de dag van gisteren weet hoe het was toen Joël werd geboren en dat het zo onwerkelijk is dat hij nu alweer 2 jaar wordt en er zelfs al een tweede kind bij is.
Af en toe kan ik het niet meer bijhouden hoor! Ook wel eens jammer dat ze zo snel groot zijn die kids. Maar elke leeftijd heeft z’n voors en z’n tegens!
Groetjes, Mariëlle, Joël en Daniël
Waar blijft de tijd
Ja erg he ik weet het haha.
onze Britt word vrijdag ook al weer 1 jaar de tijd vliegt gewoon lijkt wel.
nou geniet er nog maar even van voor je het weet zijn ze het huis uit haha of staan ze met vriendjes en vriendinnetjes voor de deur.
groetjes christel en de bijna jarige job BRITT

Jeske is ook al weer bijna 5 maanden. Ze is al zo groot. Er wordt volop getraind voor het grote-meiden leven. Er wordt geoefend in rechtop zitten, omrollen, van een lepel eten.
Langzaam aan wordt ze een stukje zelfstandiger. En over zovele en misschien wel weinige jaren gaat ze haar eigen plekje in de wereld zoeken…
Maar nu is het nog mijn tijd om van haar te genieten…

Ja het gaat zeker hard maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het moederschap steeds leuker begint te vinden naarmate ze ouder wordt.
Als ze zo klein zijn kun je zo weinig met ze doen en des te groter ze worden des te meer mogelijkheden je hebt om samen te doen. Ik geniet van elke stap vooruit.
Groetjes van Miranda

het gaat inderdaad heel hard ,drie maanden geleden alweer , dat je meldplicht hier had hihihihi
die van mij is alweer 8 maanden pfffff en de oudste 10 aaaaaah ik weet nog dat hij 8 maanden was , en nu staat ie te jumpen en cool te doen met vriendjes zucht…
en doet zijn haar zelf en als ik het doe , kijkt hij het na in de spiegel ahum…
nog twee jaar dan gaat ie naar de middelbare brrrrrr…
groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 8 mnd

Voordat we een kind hadden ging de tijd al snel, maar nu nog veel sneller lijkt het wel… Dus een extra reden om er goed van te genieten!!
Gr Sandra
Yara is bijna 4 maanden:
Elke dag als ik haar wakker maak ben ik weer benieuwd wat ze me nu weer gaat laten zien…
Dan ben je trots als een pauw als ze begint te lachen om haar eigen 'geeuw"geluid.
Tja…dan realiseer je even weer dat hele kleine dingen ook heel waardevol zijn.
Allemaal lekker van genieten!
groetjes,
Mappa en Yara