Waanidee

tanja heeft nu van die waanidee ,ze zegt dat er spoken in haar slaapkamer zijn .ik heb daar nooit overgehad .maar ik weet wel bij kabouterplop verkleed als spook .nu heb ik samen met haar een leuke barbie slaapkamer lampje gekocht ,en ik laat de gang licht aan een uurtje en dan weer uit .alleen het lampje in haar slaapkamer doe ik uit als ik naar bed ga.ik vind het wel verveelend voor haar dat ze dat denk ,ik zeg ook tegen haar ze bestaan helemaal niet .maar ze is gewoon bang in het donker nooit gehad

groetjes marielle mama van tanja

Kan zomaar opeens komen en weer verdwijnen.

Stephan heeft het nu toevallig met zijn "speelgoed-opberg-mand"
Da’s zo’n leuk ding in de vorm van een kikker.
Staat er al een half jaar ofzo.
En nu opeens, spontaan, is dat ding doodeng (?!)
Dus ja…is weer een typische peuter/kleuter fase

Waait wel weer over hoor!
Maar is idd even lastig.

Groetjes, mamma van Stephan

hopelijk haar spoken snel weer weg, brrr.

en idd: goed idee dan: extra lichtje, dan hoeft ze niet bang te zijn.

mo

ik deed met dylan ze weg jagen gingen we heel hard gillen op zijn kamer en dan onder zijn bed heel hard boe roepne,en als we klaar waren zeiden we zo die zijn lekker buiten spelen nu hahah

het hielp hij was niet meer bang

Kaitlyn.beebiesite.nl

Ik heb laatst in Ouders van Nu of Kinderen gelezen dat je het beste kunt meespelen en de spoken wegjagen met een liedje, zogenaamde spray o.i.d… Zeggen dat ze niet bestaan helpt hoogstwaarschijnlijk niet.

Succes en hopelijk gauw weer spookloze nachten voor Tanja!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)