Waai gewoon uit me onderbroek

jeetje niet normaal meer die storm,vind het eigenlijk doodeng

zie kinderen vechten tegen de wind oom vooruit te komen,die wind mee hebben gaan zowat harder dan hun fiets pfffffff

me oude houten schuur gaat flink heen en weer,dus ben benieuwd hoe lang hij dat volhoud,verder gelukkig geen schade

heb de kids maar op school een boterhammetje laten eten,en vanmiddag zeggen we zwemmen maar even voor een keertje af…

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Je hebt groot gelijk hoor. Ik vind het ook niets. Ik ga er nu ook niet zo snel uit met de kleine, gelukkig heb ik nog wat eten in huis. Helaas heb ik lekkerij in de wc. Nou ja, het lekt niet echt, het water waait gewoon door de kiertjes van het wc raampje door. Mijn huis staat ook nog…

Groetjes Wiets

Ja heftig weertje hoor. Ik ga er vandaag ook niet uit. Succes voor degene die kids uit school moeten halen of iets anders moeten.
Groetjes, Mariëlle en Joël

hallo allemaal

ik heb benita vanmiddag thuis gehouden (stout he)
maar had niemand voor bij de kleine en die waait compleet uit de kinderwagen
en zelf vind het allemaal dood eng ,dit weer bah bah ,vind het echt geen weer om door te gaan ,op tv zeggen ze binnen blijven als je niet weg hoeft ,en die kids dan indd allemaal naar school,op de fiets mijn huis staat nog al heb ik het idee dat het dak er ieder moment af kan waaien hahahaha

anouk nelissen

nou de helft van het dak van de oude schuur is eraf gewaaid,dakpan bij de buuf op de auto,en verder viel het gelukkig mee

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

hier kon je de straat niet meer in of uit lag een boom dwars voor, voral de kleine boompjes hier in de straat zijn omgegaan… engste vond ik de beek naast mijn huis, water kon niet meer weg gelukkig is het weiland aan de andere kant lager als aan onze kant dus dat stond blank… geen natte voeten gelukkig

groetjes Kim, mama van Sofie en Victor & ??

Nou hier heeft het ook flink gewaaid.
De dakpannen van het tuinhuisje van Lisa en Cas zijn eraf komen zetten.
Dennis heeft zeil moeten spannen om het doorlekken tegen te gaan.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)