hee, ik had een vraagje,
mijn zoontje heeft heel veel krampjes en is nu 10 weken. heb al een fles van bfree en soort sabsimplex voor m.
hij sabbelt ook na het eten op zijn vuistje. heeft dit met krampjes te maken? het is geen zuigbehoefte want hij doet nu bijna 20 min op de fles en normaal huilt hij als hij zuigbehoefte heeft.
ik weet het geowon niet meer wat bij krampjes hoort en wat bij honger. het frustreerd me en maakt me erg wanhopig. wil m zo graag helpen.
daarom effe een vraagje vanwege mijn onzekerheid.
als hij smakt, (doet ie soms een uur voor zijn normale voedingstijd) heeft hij dan honger? of doet ie dat vanwege krampjes.
soms weet ik gewoon niet meer of hij dan zo’n honger heeft of niet.
en hetzelfde met zijn buik. ik hoor m dan ook rommelen. maar ja tegen mij is verteld dat dat ook van de darmpjes af kan komen dat die dus krampjes heeft. hoe zit het nou echt? een maag rommelt toch van de honger toch niet van pijn? sorry als ik domme vragen stel maar ik weet het gewoon allemaal even niet meer…
ik wil dus gewoon weten hoe dat zit met het rommelen en het sabbelen op zijn vuistje na het eten, en natuurlijk van dat smakken.
hopelijk weet iemand een antwoord…en hopelijk kan ik daar iets mee want ik kan wel janken van onzekerheid momenteel…
bedankt
xx
(K)Kuzjes!