Vroeger wakker worden

Hallo allemaal,
Onze kleine man van bijna 7 maanden wordt ongemerkt steeds een klein beetje vroeger wakker. Een tijd geleden was het nog 8 uur, nu 6.15.
Hoort dit gewoon even bij deze fase?
Moet ik hem laten liggen of gewoon meteen eruit halen zodra hij dat wil?
Moet ik wachten totdat hij echt brult of hem meteen al eruit halen zodra ik hoor dat hij wakker is?
Daarna meteen weer slapen lukt niet, helaas…Wel rekken we in bed nog een uurtje met voeden, en een beetje spelen.
Gelukkig hebben we er maar 1, en kunnen we de slaapjes die hij pakt meepakken als we niet hoeven te werken.
Groeten Estelle

Heeft Anna ook gehad rond die leeftijd. Wij hebben haar gewoon laten liggen en eruit gehaald toen het flessentijd was. Ook hebben we haar 's avonds een beetje meer melk gegeven. Wij dachten dat ze te weinig kreeg en daarom wakker werd. Misschien is het een combinatie, maar het werkte wel!

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

Tsja ik ben ook van mening dat het het beste is hem te laten liggen tot 7 uur. Maar rond 6.30 zet hij het op een brullen, moet ik dan ook doorzetten en laten liggen.
Ik denk inderdaad dat hij soms wil eten. Maar het gekke is dat we 1 maand geleden de avondvoeding van 21 uur om 19 uur zijn gaan geven en dat ging goed. Kunnen ze daarin terugvallen?
bedankt maar weer,
gr estelle

Als jouw gevoel zegt dat je hem kunt laten liggen tot 07:00 uur dan kun je dat best wel eens proberen. Dan moet je er natuurlijk niet vanuit gaan dat het binnen een dag geregeld is, maar je merkt het vanzelf.

Het kan ook heel goed een sprongetje zijn of gewoon uitproberen! Dan is het beste om even door te zetten.

Succes!

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.