Vroeg

Vandaag staat bij ons alles in het teken: vroeg! Lucas werd om 6 uur vanochtend wakker. Dat is behoorlijk vroeg ja. Beslist niet gewend. Hij wilde geeneens zijn fles met pap. Wilde er alleen maar uit, boehoeeeee. Daar word ik niet vrolijker van, kan het ook niet helpen. Uiteraard is Veronica zich daar erg van bewust, dat ik iets minder kan hebben. En wat doen kindertjes van die leeftijd dan??? Juistem! Zeuren! En vervelend zijn. Pfffff, vóóral niet luisteren, lekker je broertje pesten. Wat hij ook weer terug deed (autootjes op dr bol gooien enzo, waarna zij hard aan zijn voeten trekt…). Op een gegeven moment was ik het zo zat he, dat de jongedame in kwestie (kon wel 100 x zeggen, ga uit Lucas zijn bedje! Niet springen in zijn bed!!), al om 16.30 uur in bed lag! Voor straf. Zo! Niks eten, heel spartaans, naar je bed jij! Goed ik denk dat jullie wel snappen, dat ze daar niet zo mee eens was en ze ging dan ook op dr aller liefst:“Mamaaaa??? Ik wil sorry zeggen…”. Ja daaahaaag. Die kennen we! Dus ik zei dat ik niet boos meer was, maar ja, dat ze het nu verpest had en toch naar dr bed moest. Maar het is nog niet laat en Lucas ligt ook nog niet op bed (hoe kwamen ze op de psz er toch in vredes naam bij, dat die griet niet goed praat!!!)… Tja, had je echt eerder moeten denken lieverd. UIteindelijk sliep ze toch. Lucas lekker rustig in zijn eentje gegeten (met zijn handen natuurlijk, blegh…), in zijn uppie in bad geweest. Ook wel eens prettig voor hem. Gebeurt wel vaker hoor, maar ze gaan toch liever saampjes. Nog wel ja hahaha. Toen hij eenmaal ging slapen, werd mevrouw Versteegh weer wakker. Nou kom maar dan. Doe dr deur open… ligt er dus een giga grote berg autootjes in dr bed. Zucht, nieuwe en ouwe, nog van papa zelfs! Ze kon nog ff wat eten en toen, tja, we zijn consequent, weer hup naar bed. Daar is ze nu dus weer in. SPelend dat wel. Ze mag me niet meer zomaar roepen. Doet ze wel: mamaaaaaaa mamaaaaaa, kom isssssssssss. Dus ik ren er net heen, heeft ze dr bed van dr muur geschoven en roept triomfantelijk: kijk eens? Ik heb mijn Belle klok weer gevonden… ARGH. Bed vol speelgoed. Nou als ze het toe laten, ga ik vanavond ook maar eens vroeg naar bed. Ben dr echt wel aan toe!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

En ze zit nu al weer naast me (mama, mag ik tikken? Nee, dat doet mama. Kruipt ze snel onder het buro en daar komt al een vingertje stiekem richting toetsenbord!). NEEEEEE, nu komt ze er onder uit met dr hele gezicht en haar vol met vaseline. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH. Dr bed had ze net al onder gekleurd. Echt alles dus… Fijn!

Nou ff kijken hoe ik die troep van dr af kan krijgen. Watervast natuurlijk, zucht…

Nou meid ik wens je sterkte!!!
Ik hoop dat je inmiddels al op 1 oor ligt.
Het lijkt me zo dat je dat wel nodig hebt

Ik leef met je mee.

Groetjes Miriam

hoezo vroeg in de pubertijd???

Kussies

LOL

Groetjes Miriam

oeps ging echt lekker bij jullie niet dus.

nou hoop dat je nu uitgerust bent en er weer lekker tegenaan kan

groetjes bianca

Oepss sterkte!!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Nou, madam sliep pas om half 12, gisteravond… Pffff dus van het vroege slapen kwam niets hahaha. Ach ja, het hoort er bij. Kan dr geeneens echt boos over worden. Nou ja, tegen haar deed ik toch niet echt super aardig meer hoor, maar écht boos? Nee, dat viel mee! Komt niet te vaak voor, dat scheelt hahaha.