Vroeg wakker

Dylano gaat nu 2 weken naar school maar is dus iedere dag tussen 5 en half 6 wakker. Hij is helemaal op nu. Hoe krijg ik hem in hemelsnaam terug naar zijn ritme tussen 6 en half 7.(nog te vroeg )
Hij word niet chagerijnig ofzo alleen heel druk en op het eind van de dag om alles huilen.
Hij ging altijd om 7 uur na bed maar nu komt het voor dat hij er om half 7 al in ligt want dan trekt hij het echt niet meer.
Het is natuurlijk wel allemaal nieuw en misschien ben ik te ongeduldig
Op school vind hij het geweldig maar is zoals ik het van de meester hoor nog niet zichzelf helemaal. Hij wil met de kindjes knuffelen ( herken ik niet van de psz daar deed hij het met de juf) maar die zijn daar heel logisch niet altijd van gediend en hij is in zijn ethousiasme vaak ook te hardhandig. Mist hij de knuffelmomenten als hij moe is? Als hij thuis moe is komt hij hangen bij ons en kruipt het liefst helemaal in je. Tja wij zijn iets groter en steviger als de kindjes

Liefs Michelle

Wat vervelend dat hij zo vroeg wakker is. Tips heb ik helaas niet voor je, want een ritme van een kind verschuiven is niet makkelijk. Ik denk idd dat het allemaal wennen is, wat er nu allemaal op hem af komt. Zoveel nieuwe dingen, indrukken etc, is niet niks voor die kleintjes. Ik denk dat je het af moet wachten en hopen dat hij snel weer in zijn oude ritme komt.

Sterkte!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Ik wist al dat hij nu nog vroeger was dan anders, dat is echt onwijs pittig. Ik zie een vicieuze cirkel: vroeg wakker, vroeg naar bed, vroeg wakker, etc. Maar hoe dat te doorbreken? Ik denk dat je er weinig aan kunt doen. Wellicht regelmatig een dagje thuis houden, om bij te tanken?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hier ook hoor…wij hebben gewoon 2 dezelfde jongens.

Gr, Danielle