Vroeg Wakker

Hallo allemaal,

Onze dochter Faye (16-01-2009) krijgt 's avonds om half negen nog een fles Nutrilon3 en heeft vervolgens om 05.00-06.00 uur alweer honger. Ze krijgt dan een papfles, omdat ik op dat tijdstip niet met haar naar beneden wil voor een bordje pap of brood. Daarna gaat ze weer slapen en wordt ze meestal tussen 07.00 en 07.45 uur wakker. Het is dus niet dat ze echt wakker is, maar het is de honger… Is er iets wat ik daarmee kan doen? Of heb ik niets te klagen? Een aantal maanden geleden hebben we 's avonds pap gegeven, maar dat hielp niet. We zouden het weer eens kunnen proberen, maar qua leeftijd moet ze langzaam aan van die laatste fles af…

Surgesties?

groetjes Maril

Ik neem aan dat de geboortedatum van je dochter 16-01-2008 is?

Dat vroeg ik mij eigenlijk ook af of het jaartal wel klopt???

gr Bianca

16-1-2008 dan zou ze nu 2 jaar zijn. Dat lijkt me stug. We leven inmiddels in 2010 he?!

Moet gewoon 2009 zijn lijkt me. Nu dik een jaar oud. Dan klopt het wel met vroeg in de avond nog een fles en dan de nacht in.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 28 Jan 2010 13:08:04

@Sje, tja, nog even wennen aan 2010 he stom…

groetjes Bianca

Hoi,

Je dochter is dus nu net een jaar.
Je hoeft nu geen papfles meer te geven hoor.
Geef haar maar een bakje met kwark en wat banaan erdoor en wat jam.
Wij doen door de kwark geen roosvisee want daar wordt de kwark zo dun van.

Hoe laat gaat Faye slapen? Om half 9?
Geef haar voor het slapen gaan dan de kwark.

Om 5 uur wakker is wel erg vroeg.
Maar dan hoef je er niet heen te gaan, alleen als ze je roept.
Anders zou ik haar lekker laten liggen, waarschijnlijk valt ze vanzelf weer in slaap.
Het is immers nog donker.
En anders er even heen gaan en zeggen dat iedereen nog slaapt en zij ook nog even de oogjes dicht moet doen.

Groetjes lisan.