Vroeg wakker

Sandra,
Hier is mijn of Jurian zijn schema:

• 8.00 uur fles 200ml
    *13.00 uur fles 200 ml
    *17.00 uur fles 200 ml
    *21.00 uur fles 200 ml
    Helaas lukt bijvoeding nog niet… gister gestart met bambix door 2e flesje…! Verder veel slapen smorgens van 10-13/ smiddag meestal ook uurtje. Maar nu beetje aan het wisselen met slaapjes. Vanmorgen om half 11 tot half 2… krijg hem bijna niet wakker(slaapkoppie)… en vanmiddag om half 4 tot 5 uur(ook wakker moeten maken) nu net om 19 uur weer erin gelegd. En ga hem om 21 uur in badje doen… fles geven en benieuwd hoelang hij dan slaapt… .laatste nachten om 6 uur al spoken

tja mariek dat ben ik zeker niet gewend … maar dacht die meid kan mijn best de gouden tip geven die is het zoooooo gewend

brigitte,
Ik wil er wel één altijd leuk om door te lezen… maar denk dat wat michele zegt ook de enigste oplossing is. Of misschien bij tips en advies plaatsen zodat je iedereen daar naartoe kan verwijzen?

Haha, sorry mini-boy. Als ik de gouden tip had, had ik het probleem hier ook niet tenslotte…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoi Mini-boy,

Ik hoop voor jullie dat Jurian vannacht minder aan het spoken is. Tim gaat op maandag altijd naar mijn ouders, Mijn man brengt hem altijd na zijn voeding van 7 uur en mijn ouders doen hem dan meteen weer in bed. Tim was daar rond 10 over half 8 en toen heeft hij geslapen tot 11 uur en toen heeft mijn moeder hem wakker gemaakt omdat het tijd was voor zijn fles. Daarna heeft hij van 13.00 uur tot kwart over 2 geslapen en van 4 tot 5 uur. Dus toch weer redelijk volgens zijn oude schema alleen tussen de middag wat korter dan normaal.

Wat jammer dat de bijvoeding nog niet lukt. Probeer je het nu iedere dag of om de paar dagen? Had je mijn tip nog gelezen onder de topic wortels. Weet niet of het helpt, maar je kan het altijd proberen.

Groetjes,
Sandra

hoi mini-boy,

ik heb hem al op de computer staan en zou hem graag naar je mailen alleen weet ik niet hoe ik hem kan toevoegen als bijlage?

groetjes brigitte

ff denken hoor… dan moet je boven aan in de balk klikken op de paperclip die er staat. als je dat doet staat er bestand of foto en dan moet je daarop klikken. Dan het juiste document aanklikken en dan even wachten (ligt eraan hoe groot het bestand is) en dan op verzenden klikken.

ben benieuwd, als het niet lukt roep gerust dan kijk ik of ik het op andere manier uit kan leggen!

Mini-boy het kan ook zoals wij het gedaan hebben. Ik mail jou jij mailt mij terug, dan kun je mailen vanuit je eigen mailbox en dan kun je wel dingen eraan hangen. De eerste mail is vanuit hier en dan kun je er niks aan hangen.

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

oh dat wist ik helemaal niet … stom van me … je heb gelijk!

Ha ha ha geeft niet Mini-boy…

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />