Vroeg wakker

tanja heeft de laatste tijd dat ze laat gaat slapen en weer vroeg wakker is van morgen was het kwart voor 4 dat ze al wakker was en niet meer wilde slapen uit eindelijk viel ze om 10 over 5 in slaap tot kwart voor zeven wel in der eigen bed maar weet eigenlijk niet wat ik er mee aan moet .ze slaap smiddags ook nog maar als ik dat laat vervallen red ze het niet dan valt ze voor het eten in slaap wie weet er een oplossing voor mij

groetjes marielle mama van tanja

hoe laat gaat ze smiddag naar bed

je kan dat eventueel vervroegen bv van half 1 tot half 2 en dan beetje actief doen met haar de rest van de middag

en wat bij mij kids altijd goed helpt e nu nog hoor lekker warm in bad

hoop dat je er wat aan heb en anders zullen er wel meer komen met tips enzo

suc6

ze gaat al tussen half een kwart voor een .maar ik haalde haar van middag uit bed was ze mega verkouden maar ze heeft de hele week al dat ze vroeg uit bed is dus dat heeft er niks mee te maken denk ik

Het kan zijn dat ze door een verstopte neus is wakker geworden, maar anders heeft Bianca je al een goeie tip gegeven: 's middags eerder naar bed, lekker moe maken en een lekkere warme douche of bad.

Laat je ons nog even weten of het eenmalig was of dat ze het meerdere nachten heeft gedaan?

Succes.

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Als onze Evianne zo verkouden is dan zet ik het hoofdeinde van haar bedje wat hoger of geef haar een vrij plat kussen. Meestal slaapt ze daar dan wel wat beter van. Nu ze net weer verkouden is geweest kwam ik erachter dat er van Zwitsal ook kruidenbadje bestaat. Thym en eucalyptus zit erin. Misschien wel lekker.

Groetjes Astrid

nou het was gelukkig eenmalig dat ze snachts wakker werd. maar die nacht heeft het heel hard geregend ,en als je dan al licht slaap door die neus ja dan kan dat .ik heb haar voor ze naar bed ging met neusspreay in gespoten en een zetpil en ze slaap er lekker op .maar voor dat ze in slaap valt is het pas half 10 en ze is om kwart voor zeven wakker .dan heb ze toch te kort geslapen of zie ik dat verkeerd. ik heb trouwens haar middag slaapje ook al verkort .