Vroeg wakker, huilerig en hangerig

mijn zoontje van 2 jaar is sinds een 2 weken erg vroeg wakker. Tussen 5 en 6 staat hij recht op naast het bed en kan dan echt niet meer slapen.
van alles al geprobeerd maar neej, hij is dan echt wakker en staan met hem op.

nu sinds vandaag was hij 6uur wakker, (record voor hem) en is de hele ochtend hangerig, huilerig en ik moet in zicht blijven.

hij heeft opgezette klieren in de hals en is erg neusverkouden.

kan het zijn dat hij nu erg verkouden is of kan het ook een teken van vermoeidheid en verkoudheid zijn.

hij bleef net miemelig en heb hem dus om half 10 in bed gelegd, na 1 min te hebben gehuild is hij in slaap gevallen.

kijken hoe hij er dadelijk voor staat.

kent iemand dit?

Ja toen ik de titel las dacht ik al, die is ziek! Ik herken dit idd, gewoon even niet lekker mama, kijken of hij wat vaker in bed wil dan normaal, mijn dochter is vorige week ziek geweest, en slaapt nu ineens weer 2,5 uur 's middags terwijl ze d’r middagslaap al meer dan 1/2 jaar had opgegeven! Succes

mijn zoontje heeft net een dik uur ff lekker geslapen… hij eet nu.

valt me wel op dat hij nu meer speekselt, opgezette klieren heeft en toch verkouden…

zou dit een verkoudheid kunnen zijn of toch wat anders?

dat extra slijm kan komen door de verkoudheid. En een verkoudheid kan ook weer oorontseking veroorzaken. Ik weet dat hij buisjes heeft, maar dan nog kunnen ze er flink last van hebben!
Dat hij zo vroeg wakker is, kan kou zijn, kan last van de oortjes zijn, verkoudheid noem maar op. Kunnen eigenlijk een heleboel dingen zijn.
Toen Bo nog zo vroeg wakker werd, gaf ik hem een papfles, en sliep hij weer verder… Als ik dit niet deed was hij ook zo gedurende ochtend.
Uiteindelijk ging hij vanzelf weer doorslapen tot 700 en een tijdje zelfs tot 900!!!
Dus misschien kun je dat proberen? En anders tijdelijk 2 keer in bed, en probeer er in de avond rekening mee te houden, in de zin van eerder naar bed. Als je alles hebt uitgesloten en hij is niet ziek, dan kan het gewoon zijn dat hij dan wakker wordt en er uit wil, maar niet uitgeslapen is.
Misschien als je hem dan in de avond eerder in bed legt, dat hij dan meer slaap ktijgt en dat hij dan toch wat beter te pas is de volgende dag.
Niet gelijk om 1730 in bed leggen, maar als hij normaal rond 1930 naar bed gaat, probeer dan uit hoe hij reageert als je hem om 1900 er in legt. KOmt hij dan alsnog om 500 , probeer dan 1830. Dan heeft hij in ieder geval een uur extra slaap te pakken.

liefs woezel

he meis, dit heb ik al allemaal geprobeerd…

paar weken terug waren het kiezen, net contact gehad met ha en die geeft aan dat het een flinke neusverkoudheid is.

hij heeft verder geen koorts, ff in de gaten houden…