Weet een van jullie dit?? Ik krijg hier bij mijn hidige werkgever 25 vakantiedagen en 10 advdagen. Van deze ADVdagen worden er 7 vastgelegd, Waarvan 5 tussen kerst en oud & nieuw dit jaar. Dus mijn berekening voor mijn resterende vrije dagen was: 17 die er zo ie zo nog stonden, 5 van november wat nu niet door gaat en die 5 in dedember is 27. Nu zegt mijn leidinggevende net tegen me dat die 5 in december waarschijnlijk niet door gaan omdat ik geen heel jaar werk nu, Dus ik zeg huh? Je hebt volgens haar alleen recht op volle dagen als je ook een heel jaar werkt en omdat ik 1-11 wegga zou ik deze dus in moeten leveren, Volgens mij klopt dat niet, volgens mij worden de vrije dagen en ADV dagen berekend op het aantal uur dat je werkt en indien deze niet opgenomen worden dienen ze uitbetaald te worden en ik neem ze eigenlijk alleen eerder op omdat ik in december hier niet meer werk. Weet niet of jullie me nog kunnen volgen hoor. Maar wie het nog volgt, weten jullie hoe het dus zit? Overigens zou ik dan dus wel 1-10 bij de nieuwe baas kunnen beginnen maar heb ik geen 1.5 week vrij.
Groetjes,
Michèle