Vrijdag weer werken!

hoi meiden

Het is weer zover mijn zwangerschapsverlof zit erop en ik moet vrijdag weer beginnen met werken! Van de ene kant veel zin in van de andere kant ben net zo aan het genieten van mijn meisjes.
Maar ja het gaat zeker goed komen bij oma! En ik krijg waarschijnlijk veel avonddiensten zodat ik geen oppas nodig heb en lekker overdag zelf bij ze ben.
Maar dat is pas vanaf september hoop ik!
Vanaf vrijdag 2 weken werken, kan ik erin komen en dan 3 weken vakantie!
Vindt het wel weer erg moeilijk om te gaan!
Ben tenslotte ook een half jaar thuis geweest!

groetjes gytha

Jeetje wat is die tijd snel gegaan zeg. Niet te geloven. Leek gister wel dat je topic geplaatst was dat ze geboren was.

Groetjes,

Michèle

Toen ik je topic zag was mijn eerste gedachte ook dat kan toch nog niet. Voor mijn gevoel is het nog niet zo lang geleden dat we een meldingsplicht voor je hadden zo vlak voor je bevalling. En nu ben je alweer zo ver dat je moet gaan werken. Geniet nog even van je laatste verlofdagen en je zal zien dat het werken ook weer heel erg meevalt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Lilypie

Jeetje lijkt net of je net bevallen bent zeg!!!

Ja dat zal wel even niet meevallen maar het is denk ik ook wel weer leuk om even wat anders aan je hoofd te hebben toch.

Groetjes
Bianca

wat gaat t toch snel voorbij he zwangerschapsverlof.
ik ken t. heb nog anderhalve week en dan mag ik ook weer aan de slag. helemaal geen zin in. wel toevallig. ik ga voor 3 weekjes werken en dan ook weer 3 weekjes vakantie.

groetjes jolanda

Tjongejonge, wat gaat het snel zeg. Even over die drempel heen en dan bevalt het vast ook wel weer. Succes in ieder geval!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ja het is echt super sne gegaan!
Maar mijn eerste werkdag zit er weer op!
Jeetje moest r weer erg inkomen!
Maar na een uur leek het wel of ik nooit weggeweest was.
Mijn moeder heeft op de twee meiden gepast en is super geggaan.
Ik had zowat een heel draaiboek gemaakt voor haar hahaha maar ze vond het wel handig!
Ze zei wat hebben jullie toch 2 ontzettend lieve kindjes! Daar mag je trots op zijn! Ja en toen kwam alle spanning er uit hahah
Ze waren zo lief geweest! dus hier zit een moeie maar ooo zo trotse mama!
Het was wel heerlijk om even iets anders te doen!

groetjes Gytha

hoi hoi…

zag je topic nu pas…!

Je eerste dag weer achter de rug? Viel het mee!? Kort dagje?! Hoeveel uur werk je nog? Wel lekker straks veel avonden… doe ik ook avond/nacht dan maar minimaal oppas nodig

@ Minyboy

ik werk nog 18 uur en het is goed bevallen lekker kort dagje van 7.00-12.30
vanaf aug al veel avonden van 19.00-23.00 heb ik geen oppas nodig! heerlijk is dat!
het viel reuze mee moest ik zeggen heb me drukker gemaakt als nodig! de meiden zijn zo lief geweest!

groetjes Gytha