Vrijdag het nieuwe bed komt

eindelijk!! zijn eigen peuterbed en mama eindelijk weer dr eige bedje terug!!
wou er eerst zelf een maken maar het kwam er steeds niet van door de slechte zomer dus vandaag eentje gekocht
een blauw bed met nachtkastje voor 30 eurotjes hhihi nou maar hopen dat hij er in wilt hhaha dan kan mama weeer lekker breed liggen ipv op het randje hahah

before you judge me, try hard to love me

Fijn En niet duur!!!
op mp?

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Klinkt goed, ik ben al blij als ik mijn bed even zonder man en katten heb kun je nagaan als der nog een klein mannetje in ligt

Groetjes,

Michèle

Leuk! Ik kan me nog herinneren dat je inderdaad zelf eentje in elkaar wilde knutselen, maar dat het er maar niet van kwam. Opgelost!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

mirema nee niet op mp maar op de zaak van mijn man het was een showmodel en licht beschadigd incl matras en daarop nog de personeelskorting hihi

michele nog een klein voordeeltje mijn man moet voor zaken dit weekeind weg dus heb het bed helemaal voor mij alleen hahaha nu maar hopen dat er wat van het slapen terecht gaat komen want ik kan mijn man dus niet het bed uit sturen als de kleine moeilijk gaat lopen doen hihi

before you judge me, try hard to love me

Wat heerlijk dat hij bijna zijn eigen bedje heeft. Veel slaapplezier en ik hoop dat hij niet al te moeilijk gaat doen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers