Hoi allemaal,
waar zal ik eens beginnen… bij het begin dan maar… Ik had hier in het dorp een goede vriendin en onze dochters konden heel goed met elkaar overweg… Zij kreeg een vriend die ze via inet had ontmoet en ze besloten samen te gaan wonen. Wij wonen on Brabant en zij dus nu in Haarlem… op zich geen probleem… In het begin zochten we elkaar regelmatig op, maar toen ik zwanger was, ging het niet al te goed met me zoals de meesten van jullie weten… ze vroeg wel eens hoe gaat het, maar leek dan niet echt te luisteren naar het antwoord… Na de bevalling ging het natuurlijk helemaal mis ivm de PND en ook toen gaf ze niet thuis… Nu zijn we inmiddels bijna een jaar verder en is ze gepikeerd dat ik sinds haar verhuizing vorig jaar april nog niet ben wezen kijken naar haar nieuwe huis! Ik heb haar laatst nog een uitgebreid kaartje gestuurd, waarin ik alles nog een keer heb uitgelegd, zoals druk ineens met 2 kids en een man die 's avonds en in de weekenden werkt en mijn gezondheid die niet meewerkt… Kreeg ik als enige reactie via hyves: bedankt voor je kaartje… Wat moet ik hier nu mee? Want ik heb het gevoel dat ze me niet WIL begrijpen en ik denk dat de vriendschap hiermee een beetje doodbloedt… Zucht… moeilijk…
Grtz Von