Rico zweet al een tijdje enorm, zowel overdag als dat hij s’nachts ligt te slapen.
op mijn kamer is het dezelfde temp en ik slaap gewoon onder een 2 persoons dekbed. ik heb zelf nergens last van en papa ook niet.
Rico slaapt in een pamper in een filterdunne slaapzak en hij is helemaal bezweet. Is dit normaal? Hebben jullie kindjes dit ook zo erg nu?
Vreselijk zweten!
Yep inge, hier zweet mees ook, zowel overdag als 's nachts. Dat doet luna zelfs nog. Overdag zijn kindjes zo wie zo vaak veel actiever als wij, en 's nachts denk dat dat komt doordat kindjes dromen en bewegen. Moet ook zeggen dat ik het toch nog best warm vind boven, en wij hebben altijd nog wel een raam open, maar bij de kinderen 's nachts niet.
Gr Patries
Ja maar bij Rico is het echt niet warm!
en hij ligt altijd juist onwijs rustig te slapen
als ik ga kijken voordat ik ga slapen, dan is hij niet gaan verliggen en ligt precies hetzelfde als dat ik ging kijken een half uur nadat hij sliep…snapje?
hetzelfde echt geen centimeter bewogen. toch is het vreemd dit had hij eerst nooit!
Mischien heeft het dan toch met de verhoging te maken en dat het lichaampje “bezig” is op dat moment. Snap je hoe ik dat bedoel. Anders ff na v ragen als je het zeker wilt weten.
Mischien reageert sje nog.
Gr Patries
Nora zweet ook bijna elke nacht wel. Overdag niet veel, maar snachts is denk ik in de zomer wel normaal. Kan ook genetisch bepaald zijn (misschien een generatie overgeslagen?) Mijn man zweet snachts ook altijd wel en ik nooit, behalve die achterlijk warme nachten van laatst.
Natuurlijk heeft Rico ook een tijd koorts en verhoging achter de rug (misschien nog een beetje verhoging?)
Zweten is in elk geval een gezonde manier van afvalstoffen kwijtraken, dus als je zorgt dat hij voor het slapengaan nog wat drinkt, water of melk (dat krijgt hij toch, lekker warme melk?) en sochtend ook direct wat water, dan kan het volgens mij geen kwaad hoor!
liefs
ohnee ik maak me er ook niet ongerust over dat het echt kwaad kan,
maar ik dacht idd meer omdat hij nog steeds koorts heeft (niet verhoging echt nog koorts, is nog steeds aan de gang)
dat hij nu echt bezig is met de rommel eruit te zweten ofzo…
want het is echt sinds de operatie
normaal heeft wel een beetje een bezweet achterhoofd maar nu is heel zn slaapzak drijfnat en zn gezicht ook.
ook is ie helemaal rood dan.
maar hoger dan 38,5 is het nu niet, alhoewel je zou denken als je m zo zag en zn hoofd voelt, dat het 40 graden moet zijn in zn lichaam…maar nee zo is het niet
Denk dat dat het ook is inge, zijn lichaam is bezig om het schoon te maken.
Goed vooruitzicht gelukkig, die kleine mop.
Gr Patries
haha hij zweet al 2 weken patrizia er zat m dus behoorlijk wat dwars
thnx voor de antwoorden, dan weet ik dat het opzich ook een normaal verschijnsel is met die koorts enzo
Tim zweet alleen s’nachts als het zo extreem warm is. Zijn haren voelen dan helemaal klam aan. Verder zweet hij niet, dus het zou heel goed kunnen dat het bij Rico een reactie is op de koorts die hij de afgelopen tijd gehad heeft.
Groetjes,
Sandra
ja dat zal het dan idd zijn Sandra, ik wist niet of ik die link kon leggen maar dat kan dus wel. enne sandra ik mail je nog terug hoor heb de kans nog niet gehad
Ik heb een tante (ja klinkt ver weg hahaha) die niet kon zweten. Zij kon ook heel slecht tegen de warmte. Je kindje kan dus beter erg zweten etc (waar ze zelf vaak geen hinder van hebben) dan dat ze niet zweten. Beetje lastig uitleggen
@Mini-boy: ik snap je
helemaal niet zweten is ook niet goed nee…
ik weet dat het nu bij rico is vanwege het uitzweten van de negatieve dingen in zijn lijfje puur omdat hij normaal nooit zo zweet als nu.
@Bakmama: ja ik las het! echt sneu maar wat ik al zei bel die dokter.