Gecondoleerd en heel veel sterkte!!!
Vreselijk bericht gehad... Neef is overleden
Hoewel het voor je neef het beste is zo en jullie wisten dat hij er eigenlijk niet meer bovenop kon komen, komt dit hard aan. Bij zijn zusje komt nu ook het besef dat hij dood is en dat heeft haar dus wakker geschud in die zin? Dat is eigenlijk ook wel weer mooi toch, dat dat voor haar een soort van teken was om weer terug te komen in de werkelijkheid? Zij sloot zich op haar manier af en is er nu weer…Alsof je neef het zo geregeld heeft…Sterkte meis, het is altijd moeilijk als iemand zo’n beslissing neemt en zeker als je dacht dat het beter met hem ging. Hopelijk heeft hij nu de rust waar hij zo naar verlangde…
Groetjes Rainbow, trotse mama
Van hier uit ook gecondoleerd en heel veel sterkte
de komende tijd ook voor je familie.
Liefs,
mama van 2 kids
Bedankt allemaal voor de reacties!
Het is allemaal zwaarder dan ik eerst had verwacht…
De ‘roes’ waarin ik zat is nu weg en het besef des te meer, hij is er niet meer!
In een keer komen alle ‘kraamtranen’ er uit, die had ik nog niet gehad namelijk.
Een viendin gaat mee naar de crematie en zij blijft bij Jenthe, ik ga achterin de zaal zitten en als Jenthe honger heeft komt ze me halen.
Bedankt voor de tip Lalala!
Ik zou het mezelf idd niet vergeven als ik niet geweest ben…
Wat fijn dat je vriendin op hem wil passen, idd anders kon je het jezelf wellicht niet vergeven en dat niet alleen… daardoor kun jij het geen plekje geven omdat je geen afscheid kon nemen. op deze manier geeft het voor jezelf toch wat meer rust.
tuurlijk komen de tranen meid, allemaal laten komen! niets opkroppen daar heb je niets aan… het is niet meer dan logisch dat je verdriet hebt, gooi het eruit meisie, ik denk aan je!
Wat heftig dat hij alsnog is overleden.
Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Groetjes,
Sandra