Vreemd ritme

Wat moet ik hier nou mee…

gisteren om 20.30 zn fles gehad. Werd om 2u wakker beetje wakker, speentje gegeven en hij sliep door tot 4u. Nog een keer geprobeerd met speen en sliep verder tot 5u, toen flesje gegeven, slaapt nu nog.
Als je het logisch bekijkt, zou je zeggen, geef hem nog een fles om 0.00 of zo en dan slaapt ie gemakkelijk door tot 7u. Want hij KAN het wel… maar eerder is gebleken dat juist die laatste fles niks uithaald, hij komt dan gewoon 4u later alsnog en dat doet ie dus ook als 20.30 zn laatste is…
Gek toch?

Nou, ik ben benieuwd.
22.30 fles gehad… hoe laat kom je vannacht kleintje?

Het is wat he! Maar zo te horen slaapt hij wel steeds langer als je 20.30 de laatste fles geeft. Dus je kan ook dat ritme aanhouden, dat je met de laatste fles op 20.30 uit komt en dan word hij vanzelf steeds later wakker. Want van 20.30 laatste voeding tot 5.00 eerste voeding is in ieder geval 's nachts doorslapen!
Sterkte!

Groetjes

Hoe is het nu?

Groetjes

Lief dat je het vraagt!

Het is wisselend hier. Gisteren 22.30 fles en sliep tot 6u, en om 7u fles. Heerlijk hoor., Maar de 2 dagen ervoor was het weer bal, dus eigenlijk geen pijl op te trekken nog.
Komt goed!

Jaja, gelukt!
Fles weer om 22.30 en hij werd om 8u wakker!
Heeeeeeerlijk om weer eens een uitgerust gevoel te hebben!

Nu doorzetten klein boefje…

Wat fijn dat het eindelijk goed gaat! Je rust is zo belangrijk. Wij vonden het ook echt heerlijk toen ze eindelijk doorsliep. Hopelijk blijft het nu zo goed gaan. Geniet er van!

Groetjes

mijn zoontje had ook een raar ritme hij kwam altijd tussen 3 en 4 ook al was de laatste fles om 12 uur nu heb ik gemerkt dat ik tussen 21 en 21,30 de laatste fles moet geven en niet later dan 22 uur want anders sliep hij al hij is nu 11 weken en slaapt tot 8/9 uur vanaf 22 uur bij uitzondering zoals vandaag 7 uur
hij krijgt wel sinds deze week een fles van 210ml
ik denk dat des te groter de fles des te langer gaan ze slapen en oh ja die van mij wil overdag ook niet slapen het is hier en daar een half uurtje tot 3 kwartier opeens zullen ze slapen gaan

petra simons bischops

Helaas was het weer eenmalig, nu alweer 2 nachten op rij om 5u wakker, en dan ook niet meer te sussen met speen.
Maar wat heb ik genoten van die ene nacht…,

Hij is nu ruim 3 mnd, dan zijn er toch ook weer die regeldagen? En een dikke sprong!

Komt vast goed…

Onze zoon is al wel iets ouder 6,5 maand maar komt ook elke morgen tussen 5 en 6, soms al eerder. En dat is niet van de honger want of ie nou wel of niet een fles krijgt tussen 23.00 en 24.00 uur, (hij is net een tijdje van de laatste fles af), standaard wakker! Hij krijgt pas een fles om 7.00 uur want ik wil hem niet laten wennen aan een fles half in de nacht. Kan dit nog weer veranderen? Het is echt al een aantal maanden zo en ik vind het toch wel erg vroeg!