Vragen van het consultatiebureau

het moet niet gekker woorden zeg,nou mooi niet dat ik ze daar dan antwoord op zal geven

straks en dadelijk krijg je allerlij instanties aan de deur zo van

uuhhhh mevr ik hoorde dat u de laatste tijd niet veel seks heb met u man daar willen we over praten of ja we hoorde dat u ooit 1x rood heb gestaan daar willen we u bij gaan helpen

dit lijkt me toch niet dat ze het verplichten,dus als je niet wilt antwoorden niet doen en gewoon je zus mee nemen als jij dat wilt

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Hoi hoi

Nou ook hier nooit geen privé-vragen gehad van 't CB hoor. Lekker je zusje mee nemen als jij dat wilt. Mocht er een onderwerp aangesneden worden waar zij niks over hoeft te weten, dan kan ze toch even buiten de spreekkamer wachten?
En dan nog… Blijf 't raar vinden dat ze zulke vragen stellen… hoeveel geld je zou verdienen enzo… Héél raar. Daar hebben ze niks mee te schaften. Sorry hoor .

Gr. Marla

Ja inderdaad dit is ons ook gevraagd,of we genoeg verdienen om de kleine te kunnen onderhouden en of onze relatie goed in elkaar zit, toen zei ik voor de grap of ze ook onze pincode wilde hebben(meer uit reactie omdat ik niet goed wist hoe ik op deze vragen moest reageren,we vonden het zo stom)

Ik heb geen idee of ze dit mogen vragen.

Succes ermee,trouwens wij zijn er wel mee gestopt om antwoorden hierop te geven en daar doen ze niet moeilijk over.

Gr Sandy

Veel liefs een trotse moeder!

X Sandy

9 maanden banner