Bij ons heeft Max, nu 7 weken, echt nog totaal geen schema. De ene keer is zijn fles om 07.00 uur, de andere om 09.00 uur. Gisteren kwamen we totaal niet uit met 7 voedingen. Hij had de laatste opeens al gehad om 21.00 uur, normaal valt die rond 22.00-22.30 uur en dan komt hij 's nachts rond 02.00 uur voor de eerste voeding en tegen 05.00 uur voor de tweede. Nu zaten we ineens op 8 voedingen…Ik heb geen idee wanneer er wat meer schema in gaat komen?
Max mag van het CB 7x120 cc, omdat hij veel drinkbehoefte had toen hij zo’n pijn had aan zijn nekje. Maar op de verpakking van Nutrilon staat dat kindjes van 4-5 kilo (Max zit rond de 5 nu denk ik) 5x165 cc mogen. Ongeveer dezelfde hoeveelheid, alleen wel in minder voedingen. Ik vind 7x nog wel erg veel, zeker omdat Max 2x wil drinken 's nachts. Hoeveel drinken jullie kindjes en in hoeveel ‘rondes’?
Zal ik zelf de voeding gaan ophogen naar 150+5 schepjes in de hoop dat hij minder vaak gaat drinken? Of netjes wachten tot ik naar het CB moet (pas 30-11)?
Groetjes Rainbow, trotse mama