Eef is zindelijk, jeeeeeeeh! Ze gaat zelf naar het potje en ruimt alles zelf op. Gisteren had ze gepoept en zelf haar bips afgeveegd. Wij hebben van die billendoekjes, een soort snoetenpoetsers alleen dan voor billetjes, ‘poets je billetje’ ofzoiets. Ik controleerde haar natuurlijk, maar ze had het keurig gedaan.
Nu is mijn vraag of jullie ook die doekjes hebben, of gewoon wc-papier gebruiken? Ik vind dat zo hard? Eva veegt zichzelf er soms mee af, maar dan van achteren naar voren en ik ben bang dat ze dan te hard schuurt.
Enne…sinds ze zindelijk is, vind ik haar onderkantje niet fris ruiken. Nu zag ik toen ze ging plassen op het kdv, dat ze meteen na het plassen haar broekje omhoog trekt en dat zou de geur kunnen verklaren…maar ze heeft het ook als ik haar afgeveegd heb. Het is een beetje muf ofzo…best een sterke geur. Een uur nadat ze gedoucht heeft, vind ik het alweer niet zo fris meer…Ik was haar elke dag met een Zwitsal washandje en 2-3x per week in bad met PH-neutraal schuim. Ik denk niet aan een schimmel ofzo, maar vind de geur wel opvallend. Het ruikt muf, naar billetje zeg maar? Herkenbaar?
Kortom: hoe houden jullie de kindjes fris na toiletbezoek? En dan m.n. het onderkantje dus he?
Groetjes Rainbow