Hallo dames!!
Daar was ik weer met een paar vragen.
Ik ben nu bijna 3 maanden mama en het geven van de BV gaat super. Gelukkig wel… Nu wil onze kleine meid niet meer de afgekolfde melk drinken uit de fles…
We zijn ook niet echt aan t oefenen geweest. Ik heb wel een kleine hoeveelheid op voorraad aangemaakt en in het begin dronk ze ook wel uit de fles, maar sinds vorige week drinkt ze er niet meer uit…
(Her)Kennen jullie dit? Verder is ze heerlijk in d’r volgende sprongetje beland. Vind het zo’n vreemd woord… Kan d’r maar niet aan wennen.
En vwb de vraag over de pil. Sinds begin oktober slik ik de mini-pil. Ik wil graag een 2e kindje, maar wil nu eerst flink genieten van onze kleine meid. Dus aan de pil. Nu ben ik al 3 keer ongesteld geweest! Bijna vanaf het moment dat ik begonnen ben met slikken was ik na een week ongesteld. Toen een week niet, daarna een week weer wel, weer een week niet en je raadt het al, wéér ongesteld. Het is allemaal niet zo heftig als tijdens een stopweek die ik vroeger had (toen slikte ik microgynon), maar vervelend is het wel!!
Kan dit kwaad?? Is er iemand die dit ook heeft (gehad)? Naar het schijnt zou de ongesteldheid onregelmatig kunnen komen (je hebt nl geen stopweek) maar zo vaak lijkt me niet echt normaal, toch? Ik weet dat ik hier mee beter naar de huisarts moet gaan, maar ik wilde eerst weten of dit herkenbaar is voor jullie. Pas dan zou ik de moed verzamelen en naar de arts gaan…
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Liefs Jenny
Liefs