PP??? Ben niet blond maar nu even wel waarschijnlijk…
Vraagjes over broodje
@mini-boy: PP = PeuterPuberteit. Gok ik zo, als mede-blonde mama…
En leuk idd, dat zelf eten. Groot zijn ze dan al hè? Knap dat Jurian het ook al kan. En dat bordje van blue band hebben wij dan niet, maar wel een bordje van Nijntje en ook daar passen we hetzelfde op toe als jij: “Waar is Nijntje nou?” En dan maar eten om hem te kunnen vinden. Haha. Lief!
Groetjes,
M
@Mriek; wat ik net vertelde waren de boterhambordjes
maar rico’s avond eet bordje is ook van nijntje (en 1 van snoopy die bij die boterhambord set moet)
rico vind nijntje ook gaaf
@ Mriek en Mini boy, inderdaad peuterpuberteit
Enne hier alleen interesse in het brood niet in de beestjes
Groetjes,
Michèle
Hoi,
Hier krijgt Aaron bruin of volkoren brood.
Ik geef er altijd 1 met smeerworst (smeerkaas lust hij niet) en 1 met zoet: jam/chocoladepasta/heinz/pindakaas met beetje suiker (hij lust geen appelstroop).
Ik heb de korstjes er altijd aangelaten maar merkte dat hij dan die stukjes liet liggen dus ook het stuk wat aan de korst vastzat en dan kreeg hij dus niet zoveel binnen.
Ik haal nu de onderkant en bovenkant eraf en de rest eet hij op.
Ik smeer 2 boterhammen en geef van elke boterham een halve op zijn bord.
dan kan hij kiezen wat hij wil.
De ene keer gaat het op de andere keer wil hij bijna niks.
Hij krijgt altijd een plakje vlees en stukje kaas na het eten en ik heb het wel eens op het brood geprobeerd maar dan haald hij het vlees en kaas eraf en eet niet het brood op.
En als hij dat wegheeft gewerkt geef ik altijd een danoontje met opvolgmelk omdat hij geen grote drinker is (drinkt niet meer dan 350/400 en dan reken ik al ruim) en dat gaat er meestal wel in.
Hij krijgt altijd drinken erbij dus als hij dat dan ook pakt ben ik extra blij!
Gr, Danielle