Ook hier gaat brood de vriezer in en dan ontdooien we het. Gaat goed. Vandaag at Eva een broodje met een plak kaas en daar smulde ze van. Ging inderdaad goed, het plakte door de boter een beetje vast en ze at soms een los broodje en dan weer een stukje kaas. Ik vind het wel leuk dat ze nu echt van die ‘volwassen’ belegsoorten gaan eten, zoals echte kaas en vleeswaren! Ze worden echt groot nu! De laatste dagen houdt ze het bij 1,5 sneetje en dat vind ik ook goed. Die berg nodigt inderdaad niet echt uit. Hoewel…het vreetzakje at soms alles op! Maar misschien zat ze in een sprong toen, want ze houdt ze er vanzelf mee op.
Ze was vandaag weer theatraal aan het doen. De melk ging in de tuit en zodra ze de piepjes van de magnetron hoorde, was ze geïnteresseerd. Want: lekker melk! Maar zodra ze de tuit zag, ging ze keihard gillen en werd ze rood van woede. Ze smeet 'm de kamer in, waardoor de spetters melk door de lucht vlogen! Er lag nog een fles op de grond van vanochtend, met sap erin, en die zette ik op tafel. Die greep ze heel agressief vast en daar begon ze als een gek aan te drinken! Hoezo totale aanstellerij! Ik zette de beker voor haar neer en weer werd ze woedend en wég moest 'ie! Toen ze haar sap op had, lachte ze tevreden. Echt vals gewoon.
Groetjes Rainbow, trotse mama