Vraagje

Dames, ik heb een vraagje. Anna krijgt er over iets meer dan vier maanden een broertje of zusje bij. Anna gaat dan naar een andere slaapkamer, maar nu komt de vraag:

Is Anna met haar twee jaar te jong om al in een meegroeibedje te liggen??? Zal ze er dan niet uit vallen? Om nu dubbele kosten te hebben om eerst nog voor een jaartje een ledikantje te kopen en dan nog een meegroeibedje lijkt mij zonde van het geld.

Hey Judith,

Mijn dochter heeft voor haar 2e verjaardag een normaal bed gekregen, geen meegroeibed, maar een groot bed.
Flink opgevuld met kussens aan haar voeteneind.
We hebben haar laten “helpen” met in elkaar knutselen en opmaken, prachtig, vond ze het.

Ze is er 2 x uitgevallen, maar we hadden het matrasje van het ledikantje er naast geschoven.

Succes!!

Liefs Wendy

Lilypie 3rd Birthday Ticker

Hoi,

Gewoon in het meegroeibedje doen. Ze hebben bij de ikea ook hekje die op zowel een groot bed als een meegroeibed kan zetten. Die kan je dan tijdelijk gebruiken. Bij mijn broer had het ook het effect dat ze er niet gelijk uit bed kwamen.
Wel haar laten meehelpen met d’r nieuwe kamer. Geef er een verfkwast laat haar helpen met het bedje en helepen met het inrichten knuffels speelgoed enzv.

succes en groetjes

lon106

Meissie, maak je de titel wat duidelijker? Dat zoekt in de toekomst makkelijker terug.

Voor overgang naar een peuterbed of een groot bed zijn bedrekjes te koop zodat ze er niet uitvallen.

Groetekes, Sje

Bedankt dames!!

Denk dat we inderdaad een groot bed voor haar gaan kopen en dan gelijk maar zo’n hekje erbij dat ze er niet direct uitvalt. Klinkt erg logisch. Ze moeten er toch een keertje in.

Eerst de badkamer voor mekaar en dan maar bezig met Anna haar kamertje om te toveren in een mooie meisjes kamer.

Gelukkig hebben we de babykamer geel/wit dus dat kan voor beide. We willen het niet weten en hebben gelukkig ook niet veranderd in roze toen Anna geboren was.

Sje, mijn excuses voor het minder duidelijke onderwerp!

Hoef je geen excuses voor te maken meissie! Het is ook meer voor jezelf dat het makkelijker terugzoeken is als het nodig mocht zijn.

Groetekes, Sje