Vraagje!

hallo,
ben vandaag overgestapt van friso normaal naar friso comfort, omdat lieke harde ontlasting heeft.

nou zag ik op die pak dat je die met kokend water moet bereiden. wat een gedoe zeg. in de magnetron was veel makkelijker. mag de comfort echt niet in magnetron verwarmd worden? en mag ik deze voeding anders voor een dag klaar maken? en mag dit met de waterkoker?
en zijn er van difrax ook papspenen? (zag dat ik die moet gaan gebruiken)

hoe doen jullie dit.

alvast bedankt Gytha

Gewijzigd door - gytha en Lieke op 10 Jul 2007 11:19:37

Gewijzigd door - gytha en Lieke op 10 Jul 2007 11:21:12

Volgens mij staat er op dat pak ook een infonummer, ik zou daar even heen bellen als ik jou was, dan heb je in elk geval een deskundige aan de lijn die er alles van weet.
Ik heb geen ervaring met flessenvoeding, mijn kids waren borstvoedingverslaafden

Groetjes Nathalie & Co

Is misschien inderdaad wel handig om even de infolijn te bellen. Al moet ik zeggen dat wij van Nutrilon de Omneo gebruiken (i.v.m. moeilijke ontlasting) en wij maken het water gewoon warm in de magnetron (dat deed de kraamhulp ook). Dit hebben we altijd gedaan, dus vreemd dat dat bij Friso anders zou zijn.

Klopt wel dat deze voeding wat dikker is (tenminste Omneo) en wij zijn toen ook overgestapt op een medium speen ipv small. Van Difrax zijn er ook 3-standen spenen, met stand 3 moet het altijd lukken.
Als je het toch moet koken zou ik maar gelijk voor de hele dag klaarmaken, anders schiet het niet echt op.

Grt. Sabine