Vraagje?

hai hai
hoe doen jullie dat??
mijn zoontje van 4 weken slaapt nooit gelijk na een voeding en dat is helemaal niet erg…erg gezellig altijd, alleen 4 uur later moet hij weer veoden, en dan slaapt hij meestal, ik maak hem dan altijd wakker en dan heeft hi jwel gewoon honger. Laten jullie je kindjes dan slapen en zien jullie wanneer ze komen of houden jullie je ook aan een ritme!!
het komt ook zo goed uit mijn ritme!!! of ben ik dan wat egoistisch??? en moet ik maar zien wanneer hij komt???
ik hoor het graag!!
groetjes Janneke

hoi

Heel herkenbaar. Dit had mijn dochtertje de eerste paar weken ook. Toch heb ik haar gewoon wakker gemaakt. Als je langer tussen de voedingen laat zitten, heeft ze meer moeite met doorslapen.
Succes!

hoi ik had dat ook ik het begin ik maakte haar ook om de vier uur wakker en snacht liet ik haar 6 uurtjes slapen. nu is mijn dochter 3 maanden en ik laat haar nu gewoon slapen en snachts slaapt ze gewoon lekker door.

bedankt voor jullie reacties!!!
groetjes Janneke

Toen die tijd probeerde ik ook wat aan me ritme te houden, maar wanneer Stijn dus doorsliep, liet ik hem tot max een uurtje doorslapen en de voedingen erna compenseer je weer door elke keer een kwartier eerder of 2 keer een half uur eerder of helemaal niet eerder, dan zag ik het de volgende dag wel. Het kwam bij mij altijd wel weer goed.
Wanneer ze eenmaal doorslapen is er helemaal niets meer aan het handje. De volgende dag begin je gewoon weer overnieuw.
Dus wel een beetje een ritme, maar maakte me niet druk.

Groetjes Wiets