Vraagje

Mijn zoontje had gister om half vier zn flesje gekregen en is daarna heerlijk in slaap gevallen. Normaal gesproken wordt hij na drie uur weer wakker voor de volgende fles, maar nu sliep hij om half 10 nog! Heb hem toen maar wakker gemaakt (met veel moeite!) Had ik hem beter kunnen laten liggen of is het niet erg om hem dan wakker te maken?

Groetjes Hanneke

Lilypie 1st Birthday Ticker

hoi michan
als eerst nog welcom op de site ik ben vera de moeder van romano

opzicht kan het geen kwaad als hij dan nog slaapt met romano had ik het savonds dat hij soms al door sliep.
ik weet niet hoeveel ml hij nu krijgt maar je kan er altijd meer ml geven als je bang bent dat hij weer doorslaapt
want ik heb het toen ook gehad met romano dat hij gewoon moeilijk wakker te krijgen is dan was hij grijnzig en dronk hij slecht.
oke ik ben geen dokter en als je het echt voor alle zekerheid wilt weten kan je het
ook aan het cb of dokter vragen.
heel veel s6

Hallo

Welkom,even een vraagje hoe gaat het snachts dan??Want je zou haast denken dat hij het nachtritme s avonds aanneemt.Maar op zivh kan het helemaal geen kwaad hoor alleen zou het wel lekker zijn als de uren slaap in de nacht waren

Groetjes van ons

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker
Lilypie 5th Birthday PicLilypie 5th Birthday Ticker

Hoi Hanneke,
Ons dochtertje is 7 augustus 1 jaar geworden maar wij geven 10 uur nog
steeds een laatste fles. Die drinkt ze al slapend leeg en dan krijgt ze nog
effe een schone luier en een dikke knuffel en gaat ze lekker slapen voor
de nacht.
Ik vind het altijd zo’n heerlijk moment en heb het idee dat Joyce het zelf
ook fijn vind zo’n laatste flesje, sconen luier en knuffel.
Maar het is ook niet erg als je je kindje laat slapen hoor, als het maar wel
genoeg gedronken heeft op de dag.

Groetjes van Miranda