Vraagje

hoi allemaal

ik vroeg me af of jullie kids wel eens thuis komen van school en dan vertellen wat ze met de gymles hebben gedaan.

ik moet namelijk een gymles voorbereiden voor een groep kleuters, ik zie wel van alles op internet staan maar ik vraag me af wat ze nou echt leuk vinden

hoop wel op een paar leuke reacties

groetjes Anke

kleuters… tja je moet een gymles moet voorbereiden, kijk ik kan je vertellen dat mijn 4 jarige lekker danst en springt en hupst op gymles op school en toen ze 3 was op peutergym zat en dat ze daar lekker heen en weer slingerden op een dikke mat tussen de ringen of rekstokken… en op en trapeze klommen door middel van de bank die heel ietsjes schuin omhoog liep

maar als je kinderen van 12 hebt die willen liever apekooien of basketballen, dus he tis zo moeilijk hier een antwoord op te geven

Kleuters op school of kleuters in hun vrije tijd

groetjes Kim, mama van

en

Toevallig had ik het er vandaag met Stephan over, wat ze nou precies doen met gym
Hij noemde zelf: klimmen, tikkertje, met “ringen” (volgens mij bedoeld hij hoepels) etc. etc.

Dus tsja, daar heb je ook niet veel aan

Volgende week hebben ze op zijn school “Kijk In” en dan mag je als ouders zijnde een “les” bijwonen in de klas van je kind.
Wij hebben dus gekozen om te kijken bij spel/kleutergym.
Dus eh…volgende week kan ik je precies vertellen hoe zo’n gymles nou in elkaar zit

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Als ik naar mezelf vroeger kijk, vond ik apekooien het allerleukst en er zal toch wel een soort van kleuter-apekooi op te zetten zijn?

Maar je kunt ook andere spelletjes doen zoals “Hoofd, schouders, knie en teen”. Dat is bijvoorbeeld een leuke warming up. En het is leerzaam.

Groetekes, Sje

kleuter apekooi is inderdaad wel een goed idee
nog meer ideeën toevallig?

Demi vindt liedjes zingen erg leuk en dan bewegen, ze slaapt nu maar zal haar morgen eens vragen.

Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

kaitlyn heb het vaak over huppelen op muziek en dan stopt de juf en dan moet ze heel snel in een hoepel gaan staan

en ze heb het vaak over schipper mag ik over varen

Bianca,Dylan & Kaitlyn